Şeklini Koy

Tüm zerrelerini sana ait olmayan bir yerde saklayıp, kendine bile yabancılaştığın toprak parçası içinde nefes alıyor olmak; gün geçtikçe seni daha güçlü kılacak… Zor gibi gözüküyor ama zorluklarla güçleniyorsun. Yüzünden yeryüzüne yağan her damla, senin oraya ne kadar uzak olduğunun en belirgin göstergesi. Dikkat edilmesi gereken şudur ki;
Elbet zaman ölmeyecek, ama gelecekle birlikte…

Yapılan ak kazıların ardından yağan yağmurlar, olmadık surlarda ıslatacaktır seni.

Sakinliğini koruyabildiğin müddetçe o eski Türk filmleri karşısında tutacaksın gözyaşlarını.
“Süper Baba” dizisinin hayatımdan çıkması ile hayata küfretmeye başladım ben.
Çünkü hiç kimse “süper” olamadı.
Adile teyze dayanamadı bu duruma ve göçtü gitti buralardan.
Birde ben gidebilsem!
Herkesin suratında maske var bu durum beni oldukça irite ediyor.
National Grapich izlemeye benzemiyor insanları izlemek.
Görünen yüzlerin arkasında saklanandan çok daha fazlasının gizli olduğunu öğrendim… Bakmasını bilen her şekilde görebilirdi bunu.
Ama ortalık körlerle dolu, sakın aldanma ha, bu zamana kadar bende körmüşüm vesselam!
Yolda yürürken seni merhaba ile karşılayan herkes; akşamın yeryüzüne çökmesi ile bana hoşça kal demeye mecbur. Bana ihanet etmeyen ve maskesiz olan tek şey ‘yalnızlığım…
Vel hâsıl ben bunun bilincindeyim. Sende farkına var ve anla, maskelere tahammülüm yok.
Rica ediyorum birini tokatlayacaksan; önce maskeni çıkar suratından ondan sonra tüm gücünle vur! Bana bile… Çünkü birini ancak kendin olduğun zaman acıtabilirsin. Maskeli baloya gider gibi kavgaya gidersen; düşmanın sana sadece güler…
Bizler Üstat gibi “bir şarkı söyleyip” unutamayız.
Erkek adam ağlamaz, erkek adam onu bunu şunu yapmaz gibi aptalca düşüncelerim yok.
Ağlarımda, gülerimde, söverimde, sevişirim de…
Söylesene Allah Aşkına; mahremiyetimden kime ne?
Onca duyguyu boşa vermedi yaradan.
Yaşayacaksan her şeyi iliklerine kadar yaşayacaksın…
Acıyan yanıma acıyana acırım.
Yarma Gül’ün yarabildiği kadar yaşacaksın hayatı.
Ve senin şu an gülümsediğin kadar gülümseyeceksin etrafa…
Doğal olacaksın, katkı maddeleri olmayacak kişiliğinde.
Yoksa tarihin geçer ve antika olursun.
Bir şeyler olmak istiyorsan bu hayatta…
Şeklini koy !


( Şeklini Koy başlıklı yazı Emrah Saglam tarafından 19.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.