Sustum inan artık konuşmuyor sana dair hiçbir kelimem. Bütün sözcüklerimi içime gömdüm. Saatlerce senle konuşup almak isterken dudaklarından bütün asabiyetimi, şimdi alamadığım o asabiyete büründüm. Anlatmak istiyorum sana her şeyi, sabahlara kadar hissetmek istiyorum seni tenimin çeşitli yerlerinde. Istırabım sinmesin ruhuma. Özlüyorum seni, özlüyor ve senli ama sensiz geçirdiğim dakikalara ağlıyorum…

Saatler zaman istiyor sana olan özleminin büyüdüğü vakitlerde…

Kelimelerin hiç bir anlamı yok senin adını söylemeyen sözcüklerimde.

İlk günleri arar oldum kokunu ben her hissedişte.

Şimdi sardı dört bir yanımı kara bulutlar sen benden gidince.

Sana yalan söylemedim hiçbir zaman,

Hiçbir zaman alıp götürmedi ruhum dışındaki depresyonlar bir adım öteye beni.

Sadece şizofrenleşti sana dair bütün hatıralar. Seni aramıyor, seni görmüyor, ama sana yaşıyor. Çelişkilerle kardeş oluyor bana inat edercesine. El ele tutuştular ve adımlarımı sayar oldular sana koşmak istediğim büyülü vakitlerde.

İçimde yitik hatırlar var artık sana dair. Amansız sevişmeler sakladım ruhumun derinliklerinde kendi kendini teselli eden.

Sevgi paylaşıldıkça büyür diyen insanlar:

Şimdi bana karşı küçülen manasız sevgiye şahit olacaklar. Her bakışta senden arda kalmış, omuzlarının üzerinde amansız bir acıyı taşıyan, zavallı bir adamın çökük gözlerinde görecekler artık seni. Seni özlediğim vakitler olacak artık hayatımın geri kalanında. Çünkü senden vazgeçtiğim gün tabutumu taşıyacaklar o köyün toprak yollarında. Tanımadığım insanlar bekleyecek cesedimim başını. Her bakan yenik bir savaşçının hikâyesini anlatacak bakmayanlara. Korkanlara…

Sen o zaman olmayacaksın, belki duymayacaksın bile hiç bir şeyi, haberin bile olamayacak öldüğümden şimdi bunu biliyorum ve onun için yazıyorum sana sevgili… Koca bir hayat beklediğim ama senin gelmemeye inat etmiş kurşunlarına inat, seni öldükten sonrada bekleyeceğimi bilmeni istediğim için yazıyorum. Hani olurda bir daha görmek istemesin beni hani olurda bir daha tutmazsın ellerimi: işte içimden akıp giden karın ağrılarımın sancıları şimdiden canımı hiç bir şeyin yakmadığı kadar yaktığını, bilmeni istediğim için anlatıyorum sana bunları.

Hani sorardın ya önceden o gülen adamın ardındaki hüznün sebebi ne diye

Bende hep susardım gene soracağını bile bile

Şimdi gene soracaksın

Bu sefer susmuyorum

İyi dinle sevgili!

Hayatımın hiçbir aşamasında kazanmadım ben. Hep hayat aldı benden, neresine soktu bilmiyorum ama beni hep yenilgilere mahkûm olmuş vazgeçişlerin eline verdi. Ben meydan okudukça o beni hiçe saydı. Hep kaybettim, ne zaman kahraman görsem gözlerim dolar bu hırsla avuturdum kendimi. Hiç bir zaman, gördüğün tebessüm, delikanlı olmadı kendime. Hep yenilgilerden arda kalmış, saçma tanelerini, tekrar birleştirmek için uğraşan. bir şarkıyı söyledi dudaklarım

Şimdi anladın mı beni gördün mü veya hissedecek kadar yaşadın mı sana olan sevgimi. Sen gidersen neler olabileceğini anlayabildin mi?

Beni ret etmekte ısrar eden beyninin şeytan hücreleri öldüler değil mi sevgili?

 

Bir susuş amansız bir dokunuş saklı hala yüreğimde sevgili, belki gitmeden gelirsin diye. Sana biriktirdiklerim vitrin oldu ruhumun en derin köşelerinde. Belki gözlerinde değil gözlerim ama yüreğim hala senin. Nedensiz bir tartışma için kalemim olsa da silahım biliyorum ki bir gün beni anlayacaksın. Sen bu gün yarın ve yarından sonra  benimle olabilecek kadar cesaretliysen işte burada yüreğim sevgili al seninim…

Söylemediğim ne varsa derinliklerde şimdi onlarla birlikte sen oldum

Her bir sayfada yeni bir yüzün oldu bakmaya kıyamadığım

Dudaklarındaki ıslaklığı içtim

Şimdi sarhoşum sevgili…

Seni üzdüğüm günden beri

Korkulara bürünen bu şizofren ruhun

İlacı ol desem olabilir misin sevgili?

Hayatımın tamda bu noktasında gene seni hayal eden bu aptal serseriye

Bir şans daha verebilirsimin ...

 

 


 

( Sen Benden Gidince başlıklı yazı Emrah Saglam tarafından 11/6/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.