Sevgili Dostlar...
Sizlerle sevinçli bir haberimi paylaşmak istedim bugün...
Bugünlerde bir kitap hazırlığım var...
 
Mine ÖZDEMİRTAŞ usta'mın engin katkısı ve desteği ve de Günyüzü Yayıncılığın teveccühleri ile Ocak ayının başında ilk kitabım raflarda olacak nasipse...

Umarım beğenilerinize hasıl olmaya devam ederim...

Bana bu yolda hep destek olan ve bugünleri görmemde emeği olan başta Ayşegül DİNÇBAŞ ve Armağan DİNÇBAŞ olmak üzere , Mine ÖZDEMİRTAŞ USTA'ma, Demir MUTLUGİL üstadıma, Faruk CİVELEK abime, Kenan OCAK ustama, Ebru Nil US ablama, beni ilk okuyup şevk verenlerden olan Zekeriya EFİLOĞLU üstadıma, inancını hep hissettiğim PİR'im Ertuğrul KAPUSUZOĞLU'na, sevgili kardeşim,üstadım,ortağım Neslihan YİĞİT'e ve tabii ki siz değerli okuyucularımıza teşekkür ediyorum...

İyi ki varsınız...
Ocak ayında görüşmek üzere...

Hürmet ve minnetlerimle...yine ve hep...
( Teşekkür ... başlıklı yazı Erkut Durmuş tarafından 28.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.