BU TARİHE NEDEN YER VERDİĞİME GELİNCE MAYA TAKVİMİNDE 2012 TARİHİNDE 4.GÜNEŞİN ÖLÜMÜ VE 5.GÜNEŞİN DOĞUMUNDAN BAHSEDİYOR.BU DA BİR ÇAĞIN BİTİP YENİ BİR ÇAĞIN BAŞLANGICI DEMEKTİR.MAYA TAKVİMİNE GÖRE OLAN BU ALAN DÖNÜŞÜM TARİHLENMESİ DE BİZİM KULLANDIĞIMIZ GREGORYAN TAKVİME GÖRE HESAPLANMASI 1950 LERDE YAPILMIŞTIR YANİ KAFADAN UYDURMA FALAN DEĞİL.YADA MANTAR GİBİ TÜREMEMİŞTİR.BİNLERCE YILA UZANAN BİR TARİHÇESİ VAR.ŞİMDİ DİYEBİLİR Kİ MADEM BU BİNLERCE YILA UZANAN VE HERŞEYİ ÇÖZEN BU KADAR İLERİ DÜZEY BİR MEDENİYET İDİLER BU MAYALAR NEDEN MÜZELİK OLDULAR?EVET BANA GÖRE MAYALAR İLAHİ BİR KUDRETİN ELİ İLE FARKLI BİR BİLİNCE VE FARKLI BİR YAŞAM BOYUTUNA ERİŞTİLER.Ne kadar doğrudur bilinmez ama mesela JaNe kadar doğrudur bilinmez Ne kadar doğrudur bilinmez ama mesela James Redfield'ın “Dokuz Kehanet”in de Mayalar'ın ruhsal titreşimlerinin çok yükselmesi sonucu, boyut değiştirdikleri bile iddia edilir.NEYSE BUNLAR ŞİMDİLİK SADECE BİRER İDDİA ANCAK MAYALAR ÖYLE YABANA ATILACAK BİR UYGARLIK DEĞİL.ÖYLE OLSALARDI YAPTIKLARI KOCA KOCA PİRAMİTLERİN SIRRI ÇÖZÜLÜR OLURDU.
( 2012 Tarihi Ve Maya Takvimi başlıklı yazı ESSENİ tarafından 4.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.