BİN YILDIR BU TOPRAKLARDA KİMİ İNSANLARIN YÜREK YAKAN ACISI YOK  SAYILDI,GÖRMEZDEN GELİNDİ,BAZILARI İÇİN HEP PAZAR VE SÖMÜRÜ AVANTASI OLARAK KALDI.KİMDİ DERSİNİZ BU TÜRKÜSÜ YAZILMIŞ AMA NOTASI DİZİLMEMİŞ,ÖYKÜSü VAR AMA YAZILMAMIŞ,İSMİ VAR AMA KENDİSİ HİÇ GÖRÜLMEmİŞ BU İNSANLAR?ELBETTEKİ BU İNSANLAR FAKİRLERDİ.KİMİ EKMEK FAKİRİ,KİMİ ÇEVRRE FAKİRİ,KİMİ KİMSESİZLİK FAKİRİ,KİMİ DDUYULMAMIŞLIK FAKİRİ VE HEPSİNİN ADI VE VASIFLARI FARKLI FARKLI OLSA DA ORTAK NOKTALARI FAKİRLİK.EVET EDEBİYATIMIZDA İŞLENDİ KİMİ ZAMAN ONLAR  AMA SADECE İŞLENDİKLERİ ESERLER EDEBİ OLMAKLA KALDI KİMSE ONLARIN İŞLENEN HAYATLARRININ REALİTEESİNİ SORMADI.BAHİS EDENLERE DE SANKİ ÇOK YANLIŞ ŞEYLERDEN YADA TOPLUMUN DEĞER YARGILARINDAN UZAK OLAN OLGULARDAN SÖZ EDİYORMUŞ GİBİ FAKİR EDEBİYATI YAPMAKLA SUÇLANDI.DOĞRU BİZ KENDİMİZDEN OLANDAN O KADAR YABANCILAŞTIK Kİ ARTIK O UNUTTUĞUMUZ VE GÖRMEYİ İSTEMEDİĞİMİZ BİZE ESKİ HALİMİZİ HATIRLATANN O KENDİ İNSANIMIZDAN SÖZ EDİLMESİNİ İSTEMEZ OLDUK.GEREKÇE VAR EDİLEN SAVAŞTAN ÇIKMIŞ BİR AANADOLUDAN ESKİDN HERKES EŞİT İKEN VARLIK NOKTASINDA BAZILARI ZENnGİN OLUNCA EVET BU BİZDEN OLANLARA YABANCILAŞTI ONLAR ARTIK MODERNLEŞMEYE ADAPTE OLAMAMIŞ VAROŞ KESİM OLDU.ONLAR VAROŞ ONLAR  FAKİR,ONLAR DEĞERSİZ,ONLAR SESİ DUYULMAYAN SESSİZ ÇOĞUNLUK İSE PEKİ BİZ KİMİZ VE KİMİNN ADALET ANLAYIŞI GEÇERLİ BİZDE BUNU DA SİZİN TAKDİRLERİNİZE BIRaKIYORUM.
( Fakir Edebiyatı başlıklı yazı ESSENİ tarafından 10/5/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.