Son günlerde yaşananlar, ne kaleme,ne kağıda ne de tarih sayfalarına kolayca sığacak olaylar değildir. Hele hele de yıllardır, bilinçli olarak yapılan günlük,haftalık,aylık olaylara direncimizin reytingini tutanlara söylüyorum. Yeter Artık!!!

Az sayıdaki şehit haberleri ile toplumun bazı kesimlerinden gelen, çat pat şehit mitinglerini,gösterilerini,feryatları kaale almayanlar.Dış mihraklarında verdiği destekle, palazlanmaya çalışan şer güç çapulcuları kurdukları pusularla, yaptıkları hain saldırılarını genişlettikçe genişlettiler.Bunu da toplumsal direncimizin, yayını germeyi ve nabzımızı yoklamayı peyder pey sürdürdüler. Amaç, hedef kitlelerinin gözünde değerlerini artırmaya çalışmak,siyasal yollarıyla legal olabilmektir.


Ayrıca, Türk Milletini ve Türk Silahlı Kuvvetlerini hain planlarının içine çekerek toplumsal infial uyandırarak, iç karışıklık çıkarıp,dağlarda inlerinde yaptıklarını şehirlere yaymak ve emellerine ulaşmak istemektedirler. Yalnız, bu aysbergin sadece görünen bir yüzü,asıl plan ise; ABD’nin, Ortadoğu projesinin bir kolu olan,harita değişikliği ve Kuzey Irakta, Türkiye’ye bölgenin bekçiliğini yaptırıp,emellerine ellerini kollarını sallayarak ulaşmaktır.

Çok büyük hedefi ise; kurmayı planladığı,Piyon Kürt devleti’nin yanı sıra Bölge’nin direncini elinde tutmak.Bitmeye yüz tutan petrol rezervlerine ki (Türkiye’dekiler dahil) sahip olmak.Ayrıca, Dünya’nın en büyük silah tüccarlarının ortak kararı ile Türkiye’nin elinde bulunan her türlü rezervin yanı sıra,stratejik önemi ile emeline daha derinden yaklaşmak. Böylece, Türkiye’nin yükselen değerini düşürüp, Türkiye Cumhuriyeti devletini ekonomik kargaşalıkların yanı sıra toplumsal sıkıntılarla uğraştırmak ki yapıyor otuz yıldır. (pekkaka itleri,Şerzani kancığı,Tarabeni şebeği) gibi piyonlarla bizi uğraştırıyor, elini kolunu değdirmeden,görünürde dost arkada şerlerin şerri,deccalın büyüğü ABD, planını yapmaya canlarımızı her geçen gün yakmaya devam etmektedir .

Piyonlarını, zamanı geldiğinde kullanıp atacaktır.Yerine başka başka piyonlar çıkararak oyununa bilahare devam edecektir.Öyleyse ne yapmak lazım; çok güçlü ve dirayetli devlet olarak,oyunlarını bertaraf etmek lazım. Yalnız, her şeyden önce içimize girmiş ve bizi kurt gibi kemiren her türlü dümeni çeviren, işbirlikçi, ispiyoncu, bölücü, iç ve dış güçlerin, tüzel ve özel kurum -kuruluşlarını kontrol altına alarak,musluklarını kapatıp önlerini kesmeliyiz.Yurt dışında kurulan, sözde insani yardım kuruluşları, Güneydoğuda cirit atıyorlar.Amaçları ortada, bu yolla PKK’ya para,silah ve lojistik destek sağlamak.

Ey ! Asil TÜRK Milleti; Birliğe ve beraberliğe ihtiyacımızın olduğu şu zamanlarda,
yapmamız gereken önemli şey şudur;


Akıllı, planlı ve uyanık olmalıyız. İkincisi belki de en başta geleni fedakarca çok ama çok çalışmaktır .Yukarıda bahsettiğim gibi güçlü olmamız için,devletimiz öncülüğünde; belli bir süre koyulmak kaydıyla,en başta kendileri (Teknik detaylar ve süre tartışılabilir) fedakarca sekiz saat kendimize, sekiz saat devletimize çalışmak.Dosta, düşmana birliğin ve dirliğin ne demek olduğunu göstermemiz gerekir. Çünkü, büyük hedeflere, büyük hayallerle ve özveriyle varılır.
Ekonomik ve siyasal anlamda çok güçlü bir Türkiye, Dünya’nın bütün olumsuz dengelerini alt üst ederek, refah ve huzurun teminatı olabilir,olmalıdır ve olacaktır.

Dolayısıyla diğer sorunlar;Terör, geri kalmışlık, işsizlik, eğitim, sağlık v.s kendiliğinden çözülecektir.

Vatan uğruna, geçmişten geleceğe vurulup tertemiz bedeniyle şehit olanlara, Allah’tan rahmet ,gazilerimize acil şifalar ve hayırlı ömürler dilerim.Ayrıca yakınlarına ve Tüm TÜRKİYE’ye başımız sağ ve dik olsun dileklerimi sunarım .

( Toplumsal Direnç Ve Birliktelik başlıklı yazı Arzeni tarafından 21.10.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.