Seni düşündüğüm zamanları düşündüğümde zaman kavramının aklımı aştığını ve eriyip yok olduğunu düşünüp susuyorum.

 Bu ne çıkmaz bir sokak,

 Ne tahammülsüz bir an!
 

Kimse seni sevmediğimi, seni düşünmediğimi söyleyemez. Suskunluğum seni düşündüğüm zamanların, seni düşleyip kokladığım zamanların çokluğunun hayretindendir.

Bu ne yaman güzellik

Bu ne yaman bir haldir!
 

Ve yine suskunluğum senin sevginin, aşkının, kokunun bende ebedileşmesini arzulamamdandır.

Bu şapka çıkartılacak

Hürmet gösterilecek bir aşktır!
 

Senin bendeki suskunluğun bir haykırıştır aslında halden bilmezlere… Bir nefrettir sendeki beni bilmeyenlere… Bir kusmadır hainliklere, ihanetlere!

Bu öfke ancak bu kadar güzel durur bir yüzde

Bu öfke ancak bu kadar yakışır bir dudağa!
 

Karanlıkları bir bez parçası gibi yırtan çığlıktır sessizliğim. Sana el uzatışımdır çaresizce, belki de bir umut diye.

Suskunluğum; sana dokunamayışımdır aslında

Acizliğimdir, isyanımdır imkânsızlığa…
 

Suskunluğum bir el sallayıştır yolculuk öncesi, bir sancıdır doğum evveli, bir kaynamadır lav hali…

İnsanın yalnız hali, hüzün hali, kader hali…

Bu da bizim infilak öncesi ruh hali…

 

( Suskunluğum başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 12.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.