Gördüğümü sandığım gerçeklerden kaçmam için daha kaç kez sende bulmam lazım kendimi..

Ya da yalanlarından kaçmam için kaç kez boğulmam gerek sensiz ve sessiz gecelerde..

Sevmek bu kadar zor muydu da acı çekmeme razı eyledin kendini..

Ben seni seviyorken,

Ruhumu zindana atıp kalbime attığın kırbaçların acısıyla boğuşuyorken,

Üstüne üstelik senin başka hayallerde tebessümlere boğulduğunu hissedebiliyorken yaşamak nasıl bir duygu tahmin edebilir misin..

Böyle sevmeler uğramazdı bana..

Nasıl çaldın da kapımı, gönlümü pervane ettin etrafında..

Nasıl geldin de aşka,

Gitmesi kolay yaşaması zor oldu yarım yamalak sevdamızı..

Sen şimdi başka dillerde..

Sen şimdi başka yüreklerde..

Ve sen şimdi başka bedenlere yorgan olmuş, çaresizliğinin farkında olmayan insan..

Yar demiştim sana..

Yarim demiştim...

Yarım bıraktın..Çektin gittin..

Sen gittiğinden beri kalbim yetmez oldu bana ve acılara..

Yüreğini yüreğime merhem misali sürsen kapanacak aslında yaram..

Yarini yarım bıraktın, ücra köşelerde başka tenlerle bütünleşmek uğruna..

Söyle sevgilim..

Kaç ölüm senin bir terk edişinin karşılığı olabilir..

Ya da..

Kaç acı bir ölüme denk düşebilir..

Lafın kısası aslında gittin sen ve yoksun artık..

Bana kalan acılar ve dünlerim..Yarınlarıma giderken peşimden ayıramayacağım anılarım..

Sana ise sahte gülüşler ve geçici hevesler kaldı..

Bunu anladığın zaman..

Ben dünümü de alıp sana hiçbir şey bırakmadan gitmiş olacağım..

Senli günlerimi sensiz günlerime ekleyip avunacağım..

( Çaresiz Çırpınışlar İçindeyim Sen Olmadan.. başlıklı yazı Yağmurtanem tarafından 27.11.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.