cesaretimi toplamıştım ve sonun da buluşma teklifini bildirmiştim kendisine...
heycanlıydım sanki bir yaramazlık yapcam ama sonuçlarına katlanmaktan çekinen bir çoçuk gibiydim
ama kararlıydım o vazo kırılsa bile o topu oynuyacaktım...
zaman gelmişti artık buluşmlarla bütünleşmiş olan mektebi sultaninin önündeydim o heybetli kapının önünde bekliyordum keşke konuşabilsem o yılların tanığı olan kapıyla kaç buluşmaya kaç ayrılığa şahitlik etmiştir acaba...
birisini beklemek hiç o kadar zevkli gelmemişti bana her gecen dakika içimde ki sıkıntılar yok oluyor rahatlıyordum gitgide...içimde ki mutluluğu hiznimde somutlaştırıken sanki gözlerimin görme yeteneğini kaybetmiştim...ve kendime geldiğimde kafamı yerden kaldırğım an yine o tebessüm o an dünyayla arama perde inmişti sanki etrafımızıdan onlarca insalar su gibi akıp gidiyordu ama biz orda değildik mutluluğmu zihnimde somutlaştırırken sanki kendimiz soyutlaşmıştık...
saçları toplu uzun koyu ve soluk renklerden oluşan hırkasının içinde beyaz bir bluz vardı uzun çizmeleriyle sanki o hali gözümde bir simge haline geldi çünkü dünaynın bütün güzellikleri onda toplanmış gibiydi...hala gözümden gitmez o toplu saçlarini bir bebeği pof poflarmış gibi düzeltişi... içimizdekileri dökemediğimizden etrafa bir suskuluk çökerdi  ve o suskuluk anlarında göz göze geldiğimiz an o yüz ifadesi beni benden alırdı  çoçuklumuzda ki yaz aylarına götürürdü beraber yaptığımız yaramazlıklara ve içimden diyorum ki konuşmayalım susalım yeterki sen bana hep böyle yaz aylarının sıcaklıyla bak...  
( Başı Sonu Belli Olmayan Bir Hikaye... başlıklı yazı UTKUUÇİ tarafından 12/1/2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu