KIYMETİNİ BİLEMEDİM

 

Dişlerim kırılıyordu. Tipinin acımasız tokadı suratıma engelsizce inerken…  Bir suçum mu vardı ki bu kadar acımasızca kırdı beni. Hâlbuki ben kışları çok severim. Baharların müjdecisi olduğu için.


- Ne de olsa kışın sonu bahardır… Bu da gelir bu da geçer ağlama…


Hiç böyle olmamıştım… Çıksam bağrına kardelenlerin selamını alabilir miyim ? Kuzinenin yanında şekerleşen kedim gibi okşasam  seni…


Ne de inatçısın ! Hemen yüzüme bir tokat ! Sen beni halen tanımamışsın galiba. Ben dağ adamıyım. Avrupaların sütünü de içsem, şekerini de yesem, ben senin bağrında doğdum… Topraklarınla belendim. Senin kanını taşırım. Yok öyle evladını tipilerle dövmek…


Kurban olayım ! N’olur bir hatam mı var ? Yoksa bir kusur mu işledim. Yoksa kıymetini mi bilemedim…


Eğer öyleyse baharının yüzünü gösterme bana… Al vücudumdaki minerallerini, demek ki seni hak etmemişim. Sana layık olamamışım. Senin değerini bilememişim.


Affet… Beni affet… Aptallığımı affet… Ruhsuzluğumu affet…


Halbuki sen bana bir anaydın, sen bana arkadaştın, sen benim sırdaşım, sen benim yoldaşım… Yılmadığımız yolda sevgili idik… Sen benim kadınım, ben senin vazgeçilmezimdin…


Beni yılgınlığa düşürme… Beni çaresizliğe düşürme… Beni yalnızlığa düşürme… Beni sevgisizliğe düşürme…


Atsan da beni sarp kayalıklardan aşağıya, açmamış menekşelerin kökleri beni sarar, sarmalar… Delicesine yaralar beni… Beni kaybetmemek pahasına…


 Ben senin kıymetimi bilemediysem ayazınla yak beni… Öyle yak ki buzullarda ateş olayım, od olayım…


 Yak beni “mormenekşem” yak beni…

 

 

 

Ali Özdemir

 

11.11.2011 – 11:11

 

( Kıymetini Bilemedim başlıklı yazı Ali Özdemir tarafından 20.01.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.