Sokak beni çağırıyor sevgili....Bu kadar yalnız mı bıraktın beni?

Belki de yağmur bize ilk sarıldığında, daha fazla ıslanmadan ayrılmalıydık. Bir gökkuşağı, kaç yalnızlığa denk gelir hesabını yapmalıydık. Bak işte, her şekilde bize de yaklaşmayı başardı içtiğimiz kuytu hapların yan etkileri. Başarısızlıkla sonuçlanan bir intiharın hastane faturaları kaldı geriye ve bir de değiştiremediğimiz yırtık perdeler. Karanlık değildi, aydınlık değildi. Yüzünün bir kısmını görerek dokunuyordum, en son gözlerini öperken mi karşılaşmıştık seninle?

Gecenin bataryası bitmek üzere...Yarım pansiyon gözlerim kapanırsa aniden şaşırma...Sokak beni çağırıyor sevgili....

                                                                                                                                           

( Sokak Beni Çağırıyor Sevgili başlıklı yazı HayaLCe tarafından 3.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.