Güzel olan ne varsa düşlerinizle sınırsız olsun...



Adı aşk, sevgi, arkadaşlık, dostluk ne olursa olsun Halen eskide kalmayı eskisi gibi sevmeyi deniyorum Yenildiğim, kaybettiğim, zamanlar oluyor varsın olsun tekrar umutlarımı koyup yüreğime çıkıyorum yola tertemiz duygularla tüm kirlenmişliğe, sahteliğe inat. Gerçek sevgiyi bulamamak ya da duygularının karşılığını alamamak herkesin bir şekilde yaşadığı tecrübeler aslında. Hep bir taraf daha çok sever, daha çok özveride bulunur Ya da gönül bu ya... Hep kaçanın peşinden gitmek ister… 
Fakat yinede günler geçtikçe bir şekilde acı azalıyor kaybedişlerinizde…ilk günlerde hiç aklımdan çıkmayan geceleri beni uyutmayan sabah uyandığımda ‘’ah keşke bir rüya olsa ‘’ dediğim şeyler..düşününce incecik bir sızı ile kalbimi acıtanlar..hepsi yavaş yavaş kayboluyor silikleşiyor..sanki çok çok yıllar önce yaşandı ve bitti..Geriye kalan bir hayat tecrübesi bana.Öyle bakıyorum,öyle yorumluyorum.Unutmam mümkün değil ama yaşadıklarımı pozitife çevirip hayatıma katmam ve kaldığım yerden daha da umutla yola devam etmem benim elimde..Hayat devam ediyor, geçen her an’ın büyük bir önemi var.Ve ‘’yaşamak çok güzel’’ insanca, tertemiz duygularla yaşamak....her türlü kötülüğe inat yaşamak.... 
‘ 
Seni ise hep limanda demir atmış bir sandala benzetiyorum. Açık denizlere açılmayan, orda çıkabilecek dalgalardan, rüzgârdan korkan… Ve sürekli kendini kontrol  eden sürekli temkinli.  Kıyıda esen hafif rüzgâra razı… 
Acı insanı olgunlaştırır derler ya hep Yazılan en güzel şiirler,kitaplar,eserler acılardan doğmuş, hayattaki en güzel öğretici yine hayatın kendisi.Ve yaşamı, yaşamayı öğrenmenin tek yolu da acıları da göz alarak her türlü riske atılmak, sen bunu yapmaktan korkuyorsun 
Ama dağların tepesine sığınmış, güven içinde yüzünü güneşe dönmüş karlar...güneş ışınlarıyla eriyecekler buna karşı koymaları mümkün değil...Doğa kendi kuralları içinde devamını sürdürüyor.Eriyip toprağa can verecek, üzerinde çiçekler tüm güzelliğiyle hayata merhaba diyecekler...Ya da bir göle,denize karışıp akıp gidecekler...yatağını bulacaklar sonunda belki de.. 

Taylan KOÇ 

’Ben her bahar aşık olmam 
Ama her bahar gitmek isterim 
Gittiğim olmadı hiç 
Ama olsun istemek de güzel’’ Can YÜCEL 

( Güzel Olan Ne Varsa Düşlerinizle Sınırsız Olsun... başlıklı yazı Taylan KOÇ tarafından 9.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.