Olayın aslı ne biliyor musunuz? 
Yaşamımızda gerçekten güzel, iyi yüreği olanlar ya da insana ve hayata bakış açıları hoşumuza giden insanlar olabilir. 
Bu tarz insanlara bakışımız da genelde olumludur ve hayatımızdaki yerleri önemlidir. 

Ancak sadece güzel yürekli olmak,güzel sözcüklerle kendini dile getirmek etkilemek-etkilenmek bunlar bir ilişki için yeterli değil tanıdıkça bazı huylar,alışkanlıklar,düşünceler hoşa gitmeyebilir. 
Gerçekte bir insanı tanımak için birebir yaşanması gerekiyor 
Denizi, dağları, baharın gelmesiyle açan çiçeklerin kokusunu, şehrin güzelliğini birlikte bir film izlemeyi, balkonda oturup ılık havanın esintisini birlikte hissetmeyi her halleri birlikte yaşamak birlikte hissetmek ve gelebilecek yaşamın her olumsuzluğuna birlikte göğüs gere bileceğini ne olursa olsun sevdasıyla hep yanında olacağını bilmek  hissetmek… 
Ve ’’insan asıl sakladıklarında gizlidir’’ derler insanları tanımak çok zor... bazen bir olay karşısında gösterilen en ufak tepki,yorum bile ‘’ben bu insanı tanımıyormuşum ki’’dedirtebiliyor.. 
Ve işte en çokta o anlarda gitmek isteriz.. 
Gitmek istemek belki de en çok da kendimize gitmek isteriz.İnsanın kendisini bulmasının yolu aslında tümüyle kaybetmekten geçermiş.Ne güzel olurdu,ben de tüm benliğimi,geçmişi,kafamın içindeki duyguları,beynimin içindeki düşünceleri kaybetsem ve yeniden bilinmezlerden doğsam..belki de kendi küllerinden doğan anka kuşu gibi.Yeni bir ben olsam...Sever miydim acaba o beni? ... 

Yine de yaşanmışlıkların unutulan kalıntılarında da olsak yaşamak güzel baharın sevincini yaşamak.uzaklarda da olsa bir kadının beni, bendeki maviyi,mavideki beni düşünüyor olması güzel..Uzaktan uzağa,esen rüzgarlarda,bir martının kanadında getirdiği azda olsa sevgisini duymak güzel 

Faili meçhul Yalnızlığımda 

 

Taylan KOÇ
( Faili Meçhul Yalnızlığım başlıklı yazı Taylan KOÇ tarafından 2/10/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.