Dünyanın cennet yerlerinden biri olan, Antalya yurdumuzun önemli bir tatil yöresidir. Doğa ve tarihi güzellikleri bol, hava şartları ile denizi tatil beldesi olmasında önemli etkenlerdir. Yurdumuzun ençok yerli ve yabancı turist alan yerlerin başında gelir. 28.Nisan-05.Mayıs.2008 de Eşimle Antalya'yı doyasıya gezdik. 
                                      ANTALYA. 
Yurdumuzun en önde gelen yerlerinden biridir, Güzel Antalya,
Herkes ve yabancı turistler, burayı mutlaka görmeyi isterler ya.
Doğası, denizi, tarihi ve turistik yerleri gezip görmeye değerdir,
Tarihte yıllarca öncekilerin, dünyanın cenneti denilen yerdedir.
 
Antalya Torosların eteğinde, kendisine düzlükte bir yer bulmuş,
Uzun yıllardan beridir, Ülke'mizin turizmde hep gözdesi olmuş.
Alanya, Manavgat, Kemer, Kumluca, Finike, Demre ve Kalkan,
Serik, Side, Belek, Kaş, Korkuteli, Elmalı'yı gezmeye davran.
 
Gazipaşa doğuda, Mersine,  Gündoğmuş, Akseki, Konya'ya hudut,
Antalya'yı bir defa  gördükten sonra, daha güzelini aramayı unut.
Antalya Akdenizin incisi, gönlümüzde Türkiye'nin birincisidir,
Doğası ile, tarihi eserleri, turistik tesisleri eşsiz ve benzersizdir.
 
Uzun yıllar özlemini çektiğim, Antalya'yı görmek bu güne nasip imiş,
Güzel Antalya'yı görmeden, bu dünyadan göçenin yılları boşa geçmiş.
Artık Antalya'yıda gördük, Öğretmen Evinde konakladık. gözümüz aydın,
Yukarıdaki duygu, düşünce ve görüşleri ifadeye çalışan. Hacı Raif Aydın.
                                                                                        (Emekli Öğretmen).
 
( Antalya. başlıklı yazı HACI tarafından 14.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.