Sana meylim var sevgili, gözyaşlarım alıp götürecek bedenimi sen ülkesine… Akacak tenim bir heyelan gibi sen toprağına… Dur durak olmayacak bu yolculukta. Ta ki bu can sen oluncaya dek! Sen toprağıyla harç oluncaya dek!

Baksana yolculuk başladı bile… Tenim yavaş yavaş erimekte, su olup sana akmak istemekte… Gözlerim aktı bile, kalbim kabına sığmıyor aşkım almıyor bütün bu olup biteni…

Anla halimi tıka basa sen doluyum.

Bu yük ağır bu sevda suç…

Yüklenme habire!

Dayanamam ben yokluğuna!

Varlığım varlığına kavuşsun istiyorum.

Darlığım bolluğuna ersin istiyorum.

 

            Sana kastım var sevgili, yüreğim sana ayarlı bir bomba gibi… Seni gördüğüm vakit tik takların hızı artıyor ve saniyeler büyük bir hızla geriye doğru ilerliyor. Patladım patlayacak oluyorum. Sen yok oluncaya kadar sürecek bu biliyorum.

            Baksana ne kadar da sen yüklüyüm. Bir infilak etsem var yeryüzü yar yüzü olur. Herbir parçamı her bir tarafta toplarlar ahirde seni bulurlar.

            Bu aşk mahvedecek beni

            Eyleme beni…

Eğlenme benimle!

İnsan eti ağır olur

Kalbimi veriyorum sana.

 

            Sana ahdim var sevgili, bu ömrü bir sel gibi katacağım ömrüne... Kim kimin ömrünü yaşadığını bilmeyecek ve ben hep sende olacağım bir şekilde.

Baksana yıl yıl sana katılıyorum. Azala azala sen oluyorum. Çoğala çoğala topla beni, anla beni, bil beni… Şah damarında ikamet ediyorum, hisset beni.

 

            Sana uğramayan rüzgâr rüzgâr mıdır?

            Sana akmayan ırmak ırmak mıdır?

Ötmeyen kuş kuş mudur?

Olumsuzluğa itme beni!

Olumluya at beni.

 

Bu yol sana çıkmıyorsa varsın uçuruma çıksın ne yazar?

Gül bahçesine çıksın kim takar!

Cennete varsın kime ne?

Bu yol sana çıkıyorsa isterse cehenneme gitsin umurumda mı?

Ölüme yetişsin, seve seve canımı veririm.

Uzaklara varsın, zevkimle…

Kalp üstünedir her şey.

 

 

Sana bakmayan göz göz müdür şimdi?

Kör mü kör müdür!

Sana uzanmayan el el midir?

El mi el olsun herkes sana.

 

Sana çarpmayan kalp tam damar açık olsa neye yarar?

Sana varmıyorsa bu aşkın ucu

Bütün damar yolları tıkalı olsa kim ne ağlar?

 

 

Sana aşkım var sevgili, kalbim tıka basa sen dolu… Kalbimi bir açabilsem bir gösterebilsem sana öleyazacaksın emin ol!

Sana sevdam var kana kana… Bir içebilsen bu sevdadan bir kanabilsen bana emin ol abı hayat olacaktır sana…

 

Sana açmayan çiçek çiçekliğinden utansın, solsun hemen. Leş gibi koksun, kopsun dal dal. Utancından al al olsun.

Sana çıkmayan yol yolluğundan utansın.

Sana açılmayan kol kolluğundan utansın.

 

 

Sendeyim sevgili.

Ayarlarımla oynama…

Net değilsem

Dön yeter.

 

Sendeyim sevgili

Alıcılarımla oynama!

Sana bozuğum belki

Gül yeter.

( Sendeyim Sevgili başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 4/17/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.