1 Sağaltım
SAĞALTIM



“Katı... Kötü... Acımasız... Duygusuz , umursamaz—Demekle olmuyor; bu kaçıncı hafta, kaçıncı kez! Usandım.”

“Durma! Baştan. Daha içten. İnanarak. Yaklaştık , değişeceksin bu kesin.”

“Hoşgörüsüz... Duyarsız. Bencil , çıkarcı—Yeter bırakalım. Çabamız sonuçsuz. Dayanamıyorum.”

“Kesme, sırala. Canlı, dizemli ! Duyumsayarak... İyileşeceksin.”

“Pişkin. Arsız! Utanmaz yalancı. İkiyüzlü saygısız—Susalım ne olur. Saydıkça daha da kötüleşiyorum.”

“Göreceksin olacak. Yaşamı yakalayacaksın. Yeter ki say. Kararlılıkla ama . Sayrını yenip saydıkların gibi olacaksın.”

“Sorumsuz. İlkesiz. Açgözlü düzenbaz—Bırakıyorum üsteleme,söylemekle olmuyor, olamıyorum işte!”

“Yılma sakın. Yüksek sesle. Söylenecek neler var daha. Başlangıç için çok gibiyse, şimdilik birkaçını benimse. Bugünlük iki tanesini seç , uygula. Hiç olmazsa birini... Göreyim seni, başaracaksın. Mutluluk çok yakın , erinç de. Dün başarılıydın?! Say... Say... ”

“Peki... Daha da... Daha da... Haydi , doktor... Neden sustun , saysana , saydırsana!..”


SAĞALTIM / Seçkin GÜNDÜZ









( Sağaltım başlıklı yazı seçkingündüz tarafından 4.06.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.