TRT Anadolu, Diyanet'e tahsis edildi. 7 gün yayın yapacak kanalda çizgi filmle dini bilgiler verilecek.

Dindar nesil için abdestli Pepe




Cumhuriyet gazetesinden Fırat Kozok'un haberine göre, TRT 3 üzerinden yayımlanan Meclis TV yayınlarını haftada 3 gün 5’er saatle sınırlayan TRT , TRT Anadolu ’yu Diyanet’e tahsis etti. 17 Temmuz’da yayına başlayacak Diyanet TV , günde 12, haftada 84 saat tamamen dini yayın yapacak. Geri kalan 12 saatte ise Yerel Televizyonlar Birliği’nin belirleyeceği, ancak Diyanet İşleri Başkanlığı’nın yayınlarına aykırı olmayan programlara yer verilecek. Diyanet TV ’de naklen cuma namazı, gurbette dini yaşam, dini soruları yanıtlama gibi programların yanı sıra çizgi filmlere de yer verilecek. Bu kapsamda oluşturulacak çizgi film karakteri çocuklara aptes almayı, namaz kılmayı öğretecek.


DİNDAR NESİL İÇİN ABDESTLİ PEPE


Te Re Te Anadolu oldu Diyanet Tivi
Haydi çocuklar yiyelim hep birlikte kivi
Dinimizin gereklerini öğretmek gerek
Ayşe ile ali dururken pepe ne erek ?

Cematte barbie ile cindy de mi olur
Bunu duyan caıllou da yola koyulur
Ve sıra gelir tenten ile arı maya’ya
Cık , lafontoine üzerinden dayatmaya

Şaka bir yana Türk Diyaneti çok aydındır
Onlarada mı gösterildi aha kaydındır
Harbi her dönem temiz kaldı diyanetimiz
Orada bari bağlanmaya dirayetimiz

Küçüğün kafasında olmamalı haçlılar
Çocuğa saygı duyma vermeli sorumlular
Elbet dinimiz tektir sondur en iyisidir
Başkasını kemlemeden öğretilmelidir.

MCU




( Yurdumdan Haberler... başlıklı yazı MCU :) tarafından 10.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.