A.A. /  " İranlı vekil Türkiye'yi tehdit etti

İranlı parlamenter Emir Hüseyin Gazizade, Türkiye’nin Suriye’ye saldırması durumunda Tahran’ın buna karşı sessiz kalmayacağı uyarısında bulundu.

07 Temmuz 2012 Cumartesi - 11:32

İran’ın İSNA Haber Ajansı ile konuşan Gazizade, “Ankara, ABD’nin oyun alanında oynuyor ve son birkaç aydır emperyalist ve sömürgecilerin aleti olmuştur. Bu bir İslam ülkesine yakışmıyor” iddiasında bulundu.

İran’ın, Suriye’ye karşı muhtemel saldırıyı tahammül edemeyeceğini söyleyen Gazizade, “Türkiye, Suriye’ye saldırırsa İran buna sessiz kalmaz ve somut eylemde bulunur” diye konuştu.Gazizade ,“Türkiye’yi macera aramama konusunda uyarıyorum” dedi.

 

 

DOĞU'NUN AÇ TAVUĞU TÜRKİYE'NİN BUĞDAY AMBARINDA SANIRMIŞ KENDİNİ


Ulen ne idüğü belirsiz Safevi kırması

Ulen kalleş  Şah İsmail’in isimsiz sıpası

Ulen soyu sopu önemsiz Pehlevi dolması

Ulen kansız cibilliyetsiz Humeyni çakması

 

Vazgeçtim ulen sizin için hece sayarsam namerdim

 

Biz burada genci yaşlısı

Bayı bayanı bir aileyiz

Ben törpüleme yazayım

Sen anla ne ise şerefsiz


Törpülemek Turandan

Şamandan kalma bir gelenektir bize

mba ‘mizi harvardda

ciddede

tahranda

tel avivde

imralı da yapmadık

Biz Malazgirtin çocuğuyuz

Biz Söğütlerin çocuğuyuz

Biz Osmanlının çocuğuyuz

Biz Atatürkün çocuğuyuz …

İyi törpüleriz.

 

MCU

( İranlı Vekil Türkiye'yi Tehdit Etti başlıklı yazı MCU :) tarafından 8/2/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.