" Şehitlerimizin Kanı Yerde


Kalmayacak "


Ülkemiz Mehmetçik Kanıyla sulanır oldu, ne Ramazan dinliyor ne yaz ne kış ne silah ne söz ne devlet, gözümüzün içine baka baka her gün bir canımızı alıyorlar, bu tablodan hepimiz sorumluyuz, kimse kendisini dışında görmesin, kimse askere, polise, hükümete fatura kesmesin, onlar biz, biz onlarız, kimse jüpiterden gelmedi, aynaya bakalım, şiir kategorileri bölümünde harika bir ayna var ; hangi konularda ne kadar duyarlı olduğumuzun basit bir göstergesi, Vatanımızın küçük bir resmi ; yazar, çizer, zırlar, sokakta kıçımızı yırtarız ancak, illa silaha sarılmak gerekmez, yapacak çok şey var, öncelikle şehitin tabutu başında, uzağında ve yakınında yalan söyleme ikiyüzlülüğünden vazgeçmeliyiz, şiirlerimiz dahil, hangi kan yerde kalmıyor ???

MCU

( Milli Yalan başlıklı yazı MCU :) tarafından 5.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.