19 Mayıs 1919 tarihinde hem Türkiye Büyük Millet Meclisi kurulabilir ve hem de Cumhuriyet ilan edilebilirdi. Ne var ki Büyük Önder Mustafa Kemal Paşa, En Büyük Türk ATATÜRK oluşturduğu milli siyaset belgesi çerçevesinde stratejik ve metodolojik olarak kayıtsız şartsız egemenliğin oluşma sürecini padişahlık döneminin doğru ve yanlışlarını da emile ederek  Cumhuriyet ilanı için olgunlaşma evresi ile birlikte ilmek ilmek dokumuştur.

 

Başkomutanlık Meydan Muharebesi dönemin hassasiyeti ve önemi en yüksek vak’asıdır, bir yandan Meclis açılışının ve Kurtuluş Savaşı’nın çocuğu diğer yandan Cumhuriyet’in ata babası bir konjonktürdür.

 

Ayrıca bu yıl hem Mübarek Ramazan Ayı ve Bayramının bitimine tesadüf etmektedir ve hem de Resmi Bayramlar Yönetmeliği uygulama alanının ilk Zafer Bayramı’dır.

 

Bireysel olarak yazacağımız şiirlerin Site Yönetiminin yarışma çağrısı ile bir nev’i ödüllendirme ve anlamlandırma akreditasyonuna tabi tutulması ayakta alkışlanacak önemi haiz bir davranış, bir kurumsal hamledir.

 

Sanat’ın mukadderatını uygulamalı olarak çok değerli bir enstrümanla bizlere sunan SEN DE YAZ NET SİTE YÖNETİMİ’ ne bu basiretli, duyarlı, bilinçlendirici faaliyeti nedeniyle kendi adıma çok çok teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum.

 


Kalem nasıl ki yergi’den uzak duramıyor ise sevgi ve takdir’den de uzak durmamalıdır.




Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Site Yönetimine Açık Teşekkür başlıklı yazı MCU :) tarafından 9.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.