GÖNÜL KAPISI

Gönül kapısı, rıza kapısıdır. Gönül yapan Cennet kapısını açar nasıl mı? bir yetimin başını okşamak, bir garibin elinden tutmak, bir mahsunun yüzüne gülmek, bir dertlinin halini sormak, bir mümine selam vermek, bir hastayı ziyaret etmek, bunlar kolay olanı tabi. Zor olanları da var. Meselâ, darda kalana yardım etmek, borçlu olana borç vermek, ana-babaya sahip çıkmak , güçsüzü görüp gözetmek, hısım akrabayı unutmamak, farz olan ibadeti ihmal etmemek, iyi kalpli olup herkesin halini hatırını sormak. Bu saydıklarımız biraz zor olanı. Fakat zor olanın mükafatı kat kat fazladır. İşte bundan dolayıdır ki bu güzelliklerin hepsi gönül kapısı. Yani Rıza kapısıdır.

Rabia barış
( Gönül Kapısı başlıklı yazı Rabia Barış tarafından 14.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.