Zaman mış...
Geçermiş zamanla...
Unuttururmuş...
Neyi unutturmuş zaman şimdiye kadar?
Biz sadece hatırlamak istemediklerimizin üstünü örtmüşüz zamanla,unutmamışız.
Belki acıtmamış ilkzaman ki kadar,yada sevinç vermemiş,ama unutturmamış zaman hep bir köşede saklamış.en olmadık anlarda vurmuş yüzümüze unutamadıklarımızı.
Şimdi diyorlar ki geçermiş...
Ne zaman geçermiş,onuda biliyorlar mı acaba???
13 gündür geçmeyen zaman neyi geçirecekmiş merak ediyorum.
Sabah olmayan dilsiz geceler,güne kavuşmak için koşardınız bir zamanlar.şimdi neden geri geri gider oldunuz,neden geçmezsiniz? lal mi düştü bülbül gibi şakıyan dillerinize?
Ey zaman! sana sesleniyorum duyuyormusun? benden çaldıklarını geri istiyorum senden. neşemi ver bana geri,sevincimi...gülen gözlerimi geri ver hadi. o çocuksu yüreğimi,bir gecede büyümeye mahkum bıraktığın yüreğimi ver bana :=(
Bana o mavi gözleriyle deniz misali bakan babamı ver geri :=(
Yeniden çocuk olayım,yeniden gülsün gözlerim.
Hani geçerdi zaman??
Neden 13 gündür hala aynı yerde sayıyorsun??? 

Hacer Bucuk


( ...zaman Da Yalan... başlıklı yazı Haceriko tarafından 10/29/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.