Biz ezelden beridir hüzün yaşadık, hüzün yaşarız ve tabikinem hüzün yazarız : )) Milletçe mazoşist miyiz neyiz, bayılırız ağlamaya, acı çekmeye, müthiş sulu gözüzdür, bay bayan fark etmez. Elbette aşka çok yakışır Hüzün, bir ayrı güzeldir, bir ayrı romantizmi bir ayrı sıcaklığı vardır, zor açıklamak ama güzeldir işte. Ben de bayılırım hüznü okumaya, kendim pek yazamasam da : ))

 

Ayın sadece bir gününü Gülen Yazılara ayırsak ve kategorisine de mesela Şirin Yazı desek. O gün güne gelecek tüm yazıları tamamen gülen yazılardan seçsek. Hatta tüm yıldızlar da gülen yazılara verilsin diyeceğim ama bunu sağlamak oldukça zor, ayrıca bazen gülmek göreli bir kavram olabiliyor, birimizi güldüren bir diğerimizi düşündürebiliyor, hatta ağlatabiliyor. En azından dört ana kategoride güne seçilen yazılar sadece tebessüm ettiren eserlerden seçilebilir. Ana tema mutluluğu anlatmalı, sevinci yazmalı, basit ifadelerle küçük saadetlere yer vermeli, hayata sadece iyi kesitten bakmalı gibi. Hiciv ve mizahı, taşlama ve göndermeleri bu kategoride düşünmemek gerek tabii ki. Sıradan güncel sevimlilikler yer alabilmeli  imgelerde.

 

Mesela her ayın son günü yapılabilir, hazır herkes ay sonu sendromuna girmiş iken belki hoş bir tebessüm oluruz yüzünde. Sadece bir gün, sadece bir gün sadece gülebilelim. Bakarsınız diğer sosyal paylaşım siteleri de bizi takip eder : ))  Neden olmasın ?

 

Hadi o gün yeterli gülen yazı olmaz ise diye düşünmeyiniz, bilirsiniz Allah vergisi işte şahsım müthiş bir yeteneğimdir, ben yazarım her kategoriye bir tane, götürürüm malı. Yazmayanlar düşünsün efendim : ))

 

Bir düşününüz ve değerlendiriniz isterim bu şirin önerimi : ))

 

Saygılarımla,

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Şirin Yazı başlıklı yazı MCU :) tarafından 1.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.