Günaydın sevgilim.
Günün aydınlığa kavuşma kadar özlemlerim var sana demişsin. 
Bak sevgilim;
Zor iş özlemek, her yüreğin harcı değildir. 
Belkide hiç gelmeyecek birini özleyeceksin ve özlerken beklemek nedir öğreneceksin aynı anda.
Bir ömür uzakta duruyorken bir nefes kadar yakın gelir sana.
Vakit geçmiyor gibi gelecek ama kaç gün, kaç ay, kaç yıl geçtiğini anlamayacaksın.
Geceler gündüze karışacak , bir dal sigaraya hayalini sarıp özlemini çekeceksin içine.
Sonra mı ?
Mevsimler geçecek ve her mevsimde farklı özleyeceksin, farklı tadacaksın özlemi.
Her mevsimin ayrı kokusunda hissedeceksin. 
Sonbaharda düşen her yaprağın yer yüzüne kavuşma heyecanında özleyeceksin.
Yağmurlu bir nisan akşamında delice ıslanmak ister gibi.
Yağan her karın altında umuda yelken açmayı bekleyen kardelen çiçeğini görmek gibi mesela.
Gülerken ağlamayı, ağlarken gülmeyi ister gibi.

Şimdi söyle, her sabahın gün aydınlığıyla becerebilecek misin böyle özlemeyi ?

Erkan İpek
( Özlemek başlıklı yazı erkanipek tarafından 5.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.