Az önce baktığımda 77 idi, rekor da 96’da. Canımı fena sıktı arkadaş bu iki haneli rekor, ulen dedim acep gaipten sesler mi gelir ? Bana bir mesaj mı ola ki bu ? 7 benim uğur sayım, annah demissim birbuçuk etliekmek yemissim, iki uğur sayım yan yana gelmiş. Hemen bir yazı asayım istedim dosta düşmana nispet.


Yahu arkadaşlar ben şu siteye üye oldum olalı daha Adem Bey ile Zekeriya Bey’in birer anılarını okumadım, çok meraktayım. N’olur yani şu mübarek gecede birer tane yazsalar ? Onlar yazar da bölümünün en baş yöneticisi Sayın İnci Hanım durur mu sanki ? Yani okuruz hep anılarını ama şimdi ayıp olur herıld kurucuları yalnız bırakmak. Vallahi ben editör olsam üçü de yazmışsa ve benim anım orada yoksa ortadan çatır çatıııır çatlarım, hemen yazarım ben de.

 

Neysem birazdan İngilizce öğretmenim Mrs. Maria Borgis’e hitaben yazdığım şiiri de ekleyeceğim de arada İngilizce kelimeler olunca aruz tutmuyor anasını satayım. Arkadan bir iki de gülmece güldürmece, eee canım çekmiş bugün üçlü haneli rekoru görmeyi, kalem dostlarım beni yalnız mı bırakır sankim ? : ))

 

Haydeee Has Dur Mehteran Hücum Marşı eşliğinde rastgele Sen de Yaz Net’in Cevval Üyeleri : )))


O değil de saat 23:30'da yola çıkacağım, rekoru 100 kaçla kıracağımızı ancak sabaha görebileceğim : ))

 

Saygılarımla,

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk


Not : Yetiştiremedim şiirimi : ((

 

 

( Flaş Flaş Flaş Siteye Bugün Eklenen Yazı Adeti başlıklı yazı MCU :) tarafından 16.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.