Bana mı ihanet ettin, kendine mi?
Yoksa sendeki bize mi?

Sonuçsuz kaldık sonunda gördün mü?
Hayallerim vardı, sana dair düşlerim.
Düşlerimden düştüm, paramparça gözlerimdeki anılar.
Şimdi özümdeki yalnızlığım kadar büyük, boşluğa dolduruyorum kalan düşlerimi.
Oysa en karanlık yarınlara bile,
Seninle uyanmaktı yaşamımın amacı…
Akşamları bir şişe şarap, biraz beyaz peynir
Ve Müzeyyen Senar’la yıldızları gözlerinde görmek düşlemesi…

Şimdilerde yalan batağında tüm dünyalar(ım).
Pembesi,sarısı olmazdı yalanın de mi ya??
Katrana bulanmış bir geçmiş bıraktın kollarımın arasında.

Giderken bıraktığın tuzlu yaşları yaralarıma bastım.
Ama yalan daha çok acıtıyor beni.

Kıpkızıl bir yarın yaratacağım biriktirdiğim düş kırıklıklarından kendime.

Çünkü yaşam dediğin ömrümün kıyısından akıp geçmekte.
Seyreden olmayacağım!
( Bana Mı İhanet Ettin? başlıklı yazı ezgi-oykum-- tarafından 8/23/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.