Uçurumdan düşerken son dal misali tutunuşlarım vardı sana. Ve haykırışlarım, yakarışlarım, yalvarışlarım vardı. Nefesimi kesen bakışların vardı ve nefes aldıran dokunuşların. Hep seninle can bulurdu solgun yüzüm, yaralarım iyileşirdi sesinle. Kanamazdı kalbim, acıtmazdı geçmiş ve çaresizliğime oturup ağlatmazdı geceler. Sonra birden yüzüme vurdu gerçekler. O dal kırıldı, düştüm. Oysa sen beni tutardın, izin vermezdin düşmeme. Canım acıdı, umutlarım kırıldı. Kalan son umutlarım. Sen yoktun, ben ağlıyordum. Karanlık sokaklarda tek başıma yürüyordum. Korkuyordum. Sen yoktun. Benim canım yanıyordu sen iyileştirmiyordun. Dönüp bakmıyordun ardına, durup düşünmüyordun. Aslında ben senin hayaline alışmıştım. Sen yoktun. Zaten sen hiç olmadın. Benliğimde kurduğum küçük hayallerin toplamıydın. Şarkılarda anlamdın, sözcüklerde anlamsızlık. En büyük ve en masum hayalimdin. Kendimi inandırdığım son gerçeğimdin. Gittin, bittim.
( Gittin Bittim başlıklı yazı Bayan Özel tarafından 29.01.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.