1 Kendimle Söyleşiler - 3


***BENİ PARANTEZLERİNDE HİSSET***

merhaba..
yoğun geçen bir günün ardından sakin olan (şimdilik) evimdeyim...bir salkım sarı,altın gibi pırıl pırıl üzümü bol suda yıkayıp gül gülüşler eşliğinde bir tabağa koyup,doğru balkonuma geçtim..ve çevreyi seyrede seyrede afiyetle yedim..Ve şükrettim..kütür kütür üzümlerin ağzımda eriyişini duyumsayabildiğim için...öyle çok nimetlerle çevrili ki her yanımız,farkında değiliz..hele şu derin derin içime çektiğim nefesin bedelini nasıl ödeyebilirim ki..? Ve birde gül gülüşlü,gül yüzlü sevgilim yanımda olsaydı...süper ötesi olurdu her halde...Neyse,gönül yalnızlığına alışığım nasılsa.... hayâli bile kanatlandırıyorken…..neyse,bunada şükür…

bak,yokluğunda güneş dağlarla aşk yaşıyor…inanılmaz bir renk cümbüşü…ayaklarımı,rüyalarımı uçuruyor sanki…nefesim kesiliyor gibi…mutluyum…
mutluyum…
mutlu…
gözlerim hafif kısık…
tebessümüm bütün balkonumu kaplıyor


peki senin orda yok mu bu manzara..?
üzülme…şâyet yoksa;
varsın gün dağlarla cümbüş yapmasın....hafifçe kıs gözlerini ve derin bir nefes al..ve bırak..bak,yüzünde nasıl tebessümler beliriyor ve flû görüntü arasında rengârenk bir dünya...hadi...senin renk cümbüşün işte..dilediğince şekillendir...yüz içinde...koy ver akışa yüreğini..hadi
(beni de hiç değilse,parantezlerinde hisset ve tebessüm et…)

Sevgi menekşelerin sesini duyabilmekmiş ben seninle tüm çiçeklerin sesini duyabiliyorum.

Yüzündeki tatlı gülümseme dilindeki güzellik hiç geçmesin...

Ramazan öncesi…Ağustos 2009

( Kendimle Söyleşiler - 3 başlıklı yazı ılıkyağmurla tarafından 31.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.