bağımsızlık hani nerde dedem?
ağlayan yaşlı gözlerin ,dedem...insan öldürülüyor dedem hala,sapıkça hareketler uğruyor bi de....bunu da yapanlar yapanlar özgürlüğe çok önem veren eli meşaleli hanımın torunları.......bize akıl ver dedem....
neden biz az güçlü ama toprağı çok zengin insanlar kendimizi kullandırıyoruz?aklımızı kulanamıyoruz ?
yazık bize....
toprağın üstündekiler sizden yarar yok ..
ben artık toprağın altındakileri çağrıyom ...hadi siz kalkın...
gün bitmeden kalkın hem de...
dünya yeniden kanamaya başladı...
sapıklıklar ,hele diz boyu...
yapılan sapıklık zevk için olsa banane....
ama kendi uydurdukları savaş halindeki suç haline aldıklarına yapılınca...
kanım donuyor ....gözyaşım kan oluyor...
hadi kalkın benim özgürlük şehitlerim ...
yattığınız yerler yine kendini bilmezler tarafından ezilecek.....
dedem ,insanlar aşağılık ,berbat ,dğasında barındırdığı tüm güzellikleri bitirmişler...
,insan aşağılık oldu dedem...
tüm yıkıcı huyları sırtına vurmuş aşağılık insan....
belki bilmiyon yaptıklarının hesabını ölmeden de öldükten sonra da vereceksin.....
akıttığın kanlar yanına kalmayacak ...ölen canlar zaten allahın katındalar.
zaten şu an adı konulmamış bir haçlı savaşındayız sanki...
bana göre elinde hacı olmayan ama yüreğinde haçlı savaşçılar zihnini taşıyan insanlar şu an saldırıyor....
ama hangi haçlı savaşı kazanıldı ...
karşınızdakilerin adı belki osmanlıdeğil ama,,dini islam olanlar.........................................di mi.

( Dedem........... başlıklı yazı mila tarafından 3/6/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu