ŞAİRİM DİYENLER SÖYLESİN LÜTFEN

 

 

Şiir yazabilmek için; yokuş mu tırmanmalı, ovaya mı konmalı?

 

Şiir yazabilmek için; denize mi dalmalı, yüzeyde mi kalmalı ya da ustaları, üstatları izleyip dili iyi mi bilmeli?

 

 

Şiir yazabilmek için; sevinçten mi tatmalı, güzelliğe güzellik mi katmalı? Her zaman kötülerden sakınıp iyiyi mi tut malı?

 

Şiir yazabilmek için; güllere mi bakmalı, sular gibi mi akmalı? Kelime dağarcığımızı zenginleştirip mecazları mı çoğaltmalı?

 

Şiir yazabilmek için; koşmalı mı, coşmalı mı? Müzikalitenin önemini kavrayıp kafiye, redif ve duraklara mı uymalı?

 

Şiir yazabilmek için; nelerle nasıl ilgilenmeli? Hangi konularda hakkıyla bilgilenmeli?

 

Sahi şiir yazabilmek hem de çok iyi şiirler yazabilmek için nasıl davranmalı? Nelere yönelmeli, nasıl dillenmeli?

 

Şairim diyenler söylesin lütfen.

 

 

Fikri HAKLI

( Şairim Diyenler Söylesin Lütfen başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 13.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.