--19 Numara Rukiye Sayar ..
Kesinlikle herkezin ufacık ve kocaman hayalleri olduğu kadar onunda oldukça esrarengiz hayalleri vardı gözlerinin saf olduğu kadar keskin oluşu bunu göstermeye yetiyordu.Yalnız o tekerlekli sandalye onun bu enerjisini o kadar çok sarmalamış gibi görülüyor kiyaşadığı için kahrediyor gibi gözüküyor gene anlamda .Annesiydi diye düşünüyorum yanındaki gelişigüzel kadını çok umursamaz gözüküyordu bu kadın .Tabiki neler yaşadığını konuşmadan öğrenmem imkansızdı .Yalnız bu tablo bilinçaltında itici gibi gelsede adeta iki şahane bayanın yanına doğru kaydırıyordum kendimi usulca (aslanın ceylan yavrusuna sessizce ve çakalca yaklaşması gibi gözüksede tarzım UMURSAMIYORUM)
Şimdi yanlarında dikilmiş duruyordum kızın yirmibeş yaşında olabileceğini düünmüştüm onu sandelyesinin üzerinden izlerken tırnaklarına çok renkli ojeler sürmüş üstüne çizmiş olduğu resimler çok özel gibi gelmişti ...
Annesi başka bir yabancı adamla diyaloğa girmişti masum kızcağız donmuş bir şekilde boynu hafif eğik bir biçimde koridorun karşısındaki 'KBB' polikliniğinde sırasını bekleyen annenin kucağındaki bebeğe bakıyordu sanki bakışları karşısındaki birisi varmış ta çok yoğun bir muhabbete girmiş gözü gözüküyordu heralde bundan olacakki izlemeyi tercih etmiştim tam o sırada ismini çağırmak üzere koridora kızıl kafasını sündüren cırtlak sesli çift emeklilik yaşına gelmiş gözlüklü hemşire seslendi
---rukiye sayar
...ne sesti ama (koridordan diyafaram telimin oluşturduğu titrek sinyallerin çıkarttığı HAAAAYYYIIIRRRRR sesiyle oradan kaçası geliyor insanın ) bu kadının ses çıkartmaması gerekiyor SADECE SUSACAKSIN KADIN !!!
--19 numara rukiye sayar ..
(
--19 Numara Rukiye Sayar .. başlıklı yazı
AVIATORES tarafından
28.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.