*** Ne ekersen onu biçersin derler ya; dogrudur elbette ki. Ancak yabancı otların çıktığını da unutmayın emi ...


*** Kızların diri diri toprağa gömüldüğü cahiliye dönemi zihniyetinden daha kötüyüz günümüzde. Fiziken gömüp bir anda öldürmekten daha kötüsü manen her gün öldürmüyormuyuz kadınlarımızı ?


*** Isteklerini kabul ettirmeyi aliskanlik haline getirmek kavgaya sebep olur.


*** Zaaf içinde olanlar karşısında güçlülerin oluşmasına zemin hazırlarlar.


*** Hayatın paşa gönlüne göre dağıtım yaptığını unutmadan yinede abone olun.

*** . Kimseye taşıyamıyacağı yük yüklenmezmiş dini öğretilerimize gòre. İşte ondandır katlanıslar ve taşımalar sırtımızda.


*** Mitolojik bilgiler asırlar önceki yaratılan tanrıçalardan bahseder. Bu kadına bu mertebede deger veren bir ifade iken, bu gün yerlerde surundurulen kadın nedir ?


*** Herkes birbirinin üstüne çıkma çabasında ise ; en üsttekinin üstünede birilerinin çıkacağı unutulmamalıdır.


***Özellikle kendinizi sorunlarınız karşısında güçsüz ve çaresiz hissettiğinizde; inzivaya çekilip saklamayın. Çünkü her gün bataķlığa gömülürsünüz.


*** mesafe uzadıkça hayaldekine ulaşmak çabuk ve kolay olur.


*** insana iyi davranmak sadaka değildir.


*** insan kendini nasiĺ görür ise karşısındakıni de öyle görür.


*** ileri geri söylemlerle değil fiilleri ile belli eder insan kendini


***    Yalan konuşmayan kisıye olayi tersten one dogru anlattirirsaniz yine onden sona dogru anlattigi ile farklilik yakalayamazsınız.

*** Kelimeleri köprü gibi kullanarak kişiyi kavramlar alemine taşırsaniz kafasini karistirabilirsiniz

*** Yalanlar usta oyuncu işidir.

*** Bazen yalanlar dogru soylendiginde ortalik karisacagindan gereklidir.

*** Hafızası kuvvetli olanlar yalanlarında çuvallamazlar.

*** Körü körüne birine güvendiginizde çok ağır bedel ödersiniz.

*** Dikkatiniz tek birseye odaklandığında diğer olanları göremezsiniz.

*** Yalanların altında kasıt vardır.

*** Bahaneler yalanlara dayalıdır.

***Karsinizdakine yerine getiremiyeceginiz is icin vaatte bulunmayin.

***Bırakın görünenleri. İnin derinlere.. Gizlenir acılar insanın köklerinde.



Ö L Ü M


yormayın gözlerinizi
bırakin manalar yuklemeleri
ileriye bakin bir kerede
gorun gercegi
ne de görkemli
olüm işte bir gelin gibi


 


bu her gün yürünen yol
yorgun ayaklar
nereye gidiyor adım adım
ölümdü degilmi adın ...


 

( Yaşam Heybemden -- 27 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu