****** Sen benim ilk hayatı taniyisim, ilk göz ağrım,yureğime giren, simdiki anım ve gelecegimsin


**** Ne arsız ne yüzsüz ne onursuz serseri bir yüregım var... itil, kakıl asagilan ama hala yuteginde tut.. Dilenci zavalli yurek ne olcak iste...


**** Kırmızıya boyandı güller. Simsiyah yüzler.Nerede beyazı, sarısı,pembesi.. Gitti yüregimin ebesi...


**** Bugünlerin yarınları nereye kadar var ki seninle... Hep olsun iki alemde de diye yakarır dururum gündüz gece.


****Sen hiç benim gözlerimden baktın mı gözlerine ?


**** Sen korodasın. Karışır gider sesin. Ama ben tek başıma söylerim.


****Bir varmış, bir yokmuşla başlar ya masallar..İşte öyle bir şeysin sevdama.


****Yillardir isgal ettin yuregimi... Senin boyundurugunda yasamak ne guzel bir kolelik...


**** Müsvettelerimde neler varsa; temize çekiyorum bir bir seninle.


**** Bir gönül çiftçisi çıkar , nadastaki yüreği evire çevire çapalar, sular ve yeşertir rengarenk çiçekler...


**** Gönlümden yaşama beyaz güvercinler kanat çırpmakta.


****saclarini siirlerle boyadim.. baksana aynaya..


 

YOKTA OLAN


nerde bilirsen bil kendini
inan hep benimlesin
yoksun ya o sana göre
sen işte o yoktasın


 


SEVDA BEBEĞİ


bir melodi gece yarısı
vuruldu adam
yatıyoŕ upuzunca
görebildin mi
hadi şimdi sen söyle
ağıt türkülerini
ve ninnilerde büyüt
sevda bebeğini.


 


 


UZAK


seni görsem ölürüm
onun için ya
hep uzaktasın.


 


 


KİMSİN


Aslında bir öteki yüzün
var senin
nesin
kimsin
çözemedim


ne olur
karanlkta kalmasın yüzün
bugün ise bugün
elma dedim
ciksana iki gözüm.


 


 

( Yaşam Heybemden - 28 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu