***** Adını kırk yılda bir anacağım !! " .. Kurnazlığa bak ya .. 60 yaşındasın zaten. Şuna adını artık hiç anmayacağım desen ya ! Hala keyif bağışlıyorsun.



***** Alis veris yapan adam kasiyer bayana :" param yok. alip gitsem ne yaparsiniz ? '
"diye sorunca " pesinizden kosarim " dedi. Adam " cok kosan oldu avucunu yaladi. yorulmayin bosuna " diye yanit verdi ve cikti. Kiz arkasindan kosmaya cesaret edemedi.



*****Bazılarını Belediyenin " cephe mantolama  çalışmaları" kapsamına alsanız içi değişmedikçe masrafa yazık olur.



***** Bir sığınış şekli : " Şeytana uydum ! "... iyi halt yedin... Bak simdi her yerden kovuldun iste.



*****Bütün gün kolkola taşıyıp ilgi gösteriyorum size. Bu ne nankörlük; hiç olmazsa bıraksanız yakamı geceleri veya kucaklaşıp uyusak ya ! ey soru ve sorunlarım, canlarım ..



***** " Donup kaldım ! " : " Şaşırıp kaldım !".. Donarsın, şaşırırsın ama öyle kalmazsın. Günlük hayatımızda ağzımıza yapışık kalmış iki deyim...


 

 

ŞÜKÜR


küfretmem
geçmişine
geleceğine de...
geldin ya
şükrederim
teşekkürlerimle...


 


OYUN


Adı üstünde : Oyun ve Oyuncular
oynayin bakalim oynayin
Bir gün var ölüm
ne oyun kalir nede seyreden
ama bu oyun hep sergilenir.


 


 


İÇİM KANAR


Ah ulan gece
girdim koynuna
bu defa becermeliyim diye
ama olmadı
sen becerdin beni
sabahlattın yine...


tutmadım elini hiç
bilmem ellerini
sadece duydum
gece karasıymış
gözlerin
ama içimi kanatır
uzaktan uzağa
sözlerin...


 


 

( Yaşam Heybemden -29- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu