** İnsan ilişkilerinde yapılan iyiliklerde hep art niyet aramak " iyilikten maraz doğar" vecizesinin yaratıcılarıdır.
** Mensup oldukları mesleğini şahsi menfaat, ilişki ve kin, nefret, duygusallıkla icra edenler komik duruma düşüp madara olmaya mahkumdurlar.
** Sevgiden bahsedince aklı hemen bacak arasına kayan ahlaksızdır.
** Yıllardır birini gönlünde muhafaza edene; dışarıda ki cilve ve güzellikler gönül kapısını açtıramaz.
** Korkuyorsan asla sevmeyeceksin.
** Pişmanlık duygusu dumura uğramış olanı ıslah etmek çok müşküldür.
** Bürokrat, patron gibi mevki ve söz sahibi olanlar; iştigallerine duygusallık ve tarafgilliği karıştırmamalıdırlar.
** Yaşadıklarınız hayatınıza rehberdirler.
** Biri hakkındaki müspet veya menfi duygularıza yoğunlaşırsanız ; karşı taraf bir şekilde bunu fark etmeden alacaktır.
** Erkeğin gönlüne giden yol midesidir denmiş, ondan olsa gerek kadınımız yemek tarifleri ile uğraşır ve doyurur kepçe kepçe. Farklı olanı ise aşkın tarifi ile meşguldur ; doyurur yüreği her haliyle.
**Bir notanın çıkışında başladı hayat ... Adı DO olan... Sonra RE, Mİ , FA .. LA ... Ve bitti ES işaretinde müzik alfaben ... Belki de durdu sadece bir soluk verişinde.. Devamı sonsuzluğa giden ! Kısacası hayat işte DO VE ES olan ..
** Bu yaşta anladım kendim için yaşamışlığımın olmadığını... Alışkanlık işte; kalanı da feda olsun sevdiklerime.
** Bedenin bir çınar gibi eğilirken yerlere, ruhun özgürce doğrulup yükselsin gökyüzüne... Ha gayret bir kere değmeye görsün secdeye ; bulaşır huşu ile rahmetler ve huzurlar alnına.
** Bağıra çağıra zırlaya doğdu adam yıllar önce.. Başına gelecekleri bildiğinden olsa gerek. Alıştımı ne , hala aynı; ömrünün son demlerinde
**Özür dilerim içimdeki çocuk; seni hiç büyütmeyeceğim.
** Bir atımlık barut kaldı. Ölüm denilen poligonda hedef on iki.
** Görüyorum her şeyi ama ; naçar , dilsiz ve sağırım.
** Nokta koydunsa cümle sonuna oraya kadardır. Üç noktalar zaman kaybıdır. Cümle her ilavede anlamsızlaşır.
** İzahtan vareste görerek; birilerinin arkasından mesnetsiz atıp tutmak acziyetin ve adiliğin göstergesidir.
** Senin adın kadın . Böyle yaşa ve yaşatıl diye yaratmadı ki yaradanın !..
** Sonradan edinilen akrabalıklarda tarafların sorun yaşamaları doğaldır. Mesele; evlatların huzur ve mutluluğu için sessiz kalabilmektir.
** Evlatlarını iyi yetiştirememiş anne- baba ; ileri safhalarda kardeşler arasındaki sevgi ve saygısızlıklara zemin hazırlamanın vebalini taşırlar.