* Üzülmekten yorulunca insan; vazgeçer her şey den.
* Çile varsa hayat var. Hayat varsa çile var. Ya nerede rahat ve huzur ? İlla ölmek mi gerek.
* İhmal ve cehaleti kadere bağlamak , öyle avunmak; affedilmez bahanedir.
* Bazen susmak en keskin yanıttır.
* Gerçek sevdalarda kabahatlar asla ayrılığa neden olmaz.
* Sürahide su olmak teslimiyet; dereler , ırmak ve denizde su olmaksa coşkulu özgürlüğün adıdır.
* Onca namert ve kalleş varken ; delikanlı ve hanımefendi kalmak onurdur.
* İyi veya kötü ne yaşanmışsa tortusu kalır gönül kabında.
* Nedir ki ölüm dediğin ; topu topuna bir kerelik alt tarafı. Ya her gün manen ölmek ? Akıl ötesi ve kahredici işte.
* Sevginin yaşanması ve büyüyüp sevdalara ulaşması için güven temeldir.
* Her insanın içinde mutlu olacağı bir yer vardır.
* " Gibi " kelimesi bir benzetme ve ahvali tasvirde en sık kullanılan kelimedir.Ya kelime haznesinin eksikliği, ya baştan savmak.ya da umursamamaktır. Mesala " kız gibi çocuk ! " Neden o delikanlıyı anlatırken bu benzetme yapılır ki.?
* Bazıları insanlara sadece hayal yaşatmak için vardır.
* Bir şeyi izahta nakarata başvurmayın.
* Bazen unutmak için sadece ölmek gerekir.
* İnsanın kendini bulması için ; kendinden vazgeçmesi gerekir bazen.
* Şehvetle öpmekle sevgi ve şefkatle öpmek ayrı ayrı duygu ve davranışlardır. Biri birkaç dakika sonra geçer gider diğerleri ise büyütücü ve yaşanılır olandır.
* Yakınlarına yakın olmanın kriterleri farklıdır.
* İki dudağının arasından çıkar aldığın nefes. Ölüm işte peşi sıradır bilesin.
* Verdiğin nefesi yeniden geri almaya mahkumsan bilmelisin ki hepsi Allah' tan.
* Her yaşam ölümün arefelerinde hüküm sürer.
* Suç ve kabahat. İkisinin ayrı tarif ve müeyyideleri vardır.Fiillerinde Biri cezayı diğeri kulak çekmeyi gerektirir.
* İçeriğini bilmediğiniz konu ve olaylarda taraf ve ahkam kesici olmayın.
* " Bensiz yapamaz." havasında olanlar; hele bir öl de bak öbür alemden .
* Halim benim ; ilgilendirmez kimseleri..Ati de benim razıyım; kabulumdür Allah' ın verecekleri..
* Yemediğin halt kalmasın ; sonra o meşhur " özür dilerim ." cümlesinin kerametine sığın , iki çiçek birkaç süslü isimli pasta... Oldu bitti öylemi ?
*Genellikle eğlenen insan karşısındakinin üzüldüğünü farketmez.
*Ne kadar güçlü de olsa; isteyen kulak duyar çığlıkları.
*Yürüyorsun; sağından solundan o geçiyor, bu geçiyor. Peki sen onların neresinden geçiyorsun? Geçenlere değil, kendi yönüne bak ...