** Kendinizi başkaların yerine koyarak kıyasla sızlanmak veya böbürlenmek yanlıştır.


** Kelimeler yetersiz kalır bazı şeyleri anlatmaya. O zaman ya yutkun, ya sabret ya da okkalı küfür et.


** Uykular göz kapaklarını değil içimizi ağırlaştırıyor artık.


** Her oyunun kuralı vardır. Yoksa da koyacaksın. En önde de sen uyacaksın.


** Çok değer verdiğiniz bir şeyi kaybedebilirsiniz. Ama; bir bakmışsınız sonunda çok şey kazanmışsınızdır.


** Bir nağme hepimizin içinde... Dudaklardan dökülenler ise hep detone.. Bambaşka bir alemde yaşamak sahte ve ahenksiz. Bu yüzden işte.


** Aptala yatarsa da bazen insan ; bu onun salak olduğunu göstermez inan.


** Yalnızlık ; sahte ilişkilere muhatap olmaktan daima iyidir.


** Uzaklarda olduğu halde , birinin varlığını hep yanı başında hissetmek öyle büyük bir duygudur ki.


** Devamlı eylemler ne kadar alışkanlık yaratırsa eylemsizlikte aynı etkiyi yapar


** Duvara edilen küfür meditasyon gibidir.


** Her insan bir hazine gibidir. Asl olan onu bulmak, ederini keşfedip değer bilmektir. O gizliliktekiler ömürlüktür.


** Gurur ve onurunu korumak adına varlık içinde yokluk çekmek asaletin ifadesidir.


** İnsanların tercih ve önceliklerine saygı esas olmalıdır.


** Kesişen yollar tesadüf değildir. Sebep ve sonuçları vardır. Yürünmeli ve görülmeli o yollarda kim bilir ne yaşanılacak günler vardır.


** Çok sevilmeyi temenni edebilirsiniz. Sevmek ise temenni edilmez. Çünkü yüreğiniz ve sevmek size aittir.


** Bir nehirde gerekirse bir değil çok defa yıkanılabilir. Çünkü; her yıkanıştaki su çoktan akıp gitmiştir kiriyle.


** Küfürün fiili halidir bazen sevda .


** Sen bırak cüssemi... Taşıdığım yüke bak efendi.


** Sevgi şefkat ve merhamet ayrı mefhumlardır


** Olanlara tesadüf değil vesiledir demek daha değişik bakış ve düşünce felsefesidir.


** Artık " zamansız bir ölümdü " denmeyecek yaşta iseniz üzülecek bir şey kalmamıştır.


** Merhamet ve şefkati hak edene ve dozunda kullanmazsanız maraz doğar.


 


*** Sustukça sana susadım.


*** Ben senin sevdanla aşığım yaratana.


*** Yoğun bakım ünitesinde artık bedenim. Gönlümde gözümde sana bağlı sevdiceğim.


*** Yaşamın kuytularında düştü saçıma aklar.


*** Sana böyle mahkum ve muhtaç yaşamak


*** Gidenin arkasından yansıdı yüze özlemlerle hüzünler... Belki de tekrar gelişini beklemek işte hasretle ötelerde caddelere bakıp.

( Yaşam Heybemden --61 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu