**Bir kişi hakkında gıyabında konuşmak yerine, alenen yüzüne konuşmak erdemli davranıştır.
** En etkili terapi yöntemi.yazmaktır. Çığlıklarınızı satırlara dökün, huzuru yakalarsınız.
** Hep ölümü bekler insan aslına bakarsanız.Ama unutmak içinde yaşar gider işte..
**Çeşitli frekanslardan gelen cızırtılı sese değil; içinizdeki sese açın kulağınızı.
** İyice arttı insan müsveddeleri. Ya temize çekmeli ya da atmalı şehrin çöplüğüne..
** İyiliği,merhameti ve sevgiyi düstur edinirseniz ; talan edilir yüreğiniz .
** Müşkül bir şeyi kabullenmek ; psikolojik travmaları önler.
** Vicdanınız size düşmansa; doğruyu bulma şansınız vardır hala.
** Başkalarını ikna için değil; kendiniz için and için.
**Kan bağları ; sevgi, saygı daim ilgi ve başarılardan gurur duymak ve çöküşlerde elinden tutma bağları ile kuvvetlendirilmedikçe sadece aile kütüklerinde kalır.
** İnişli çıkışlı bir hayat ; herşeyin yolunda gittiği bir hayattan daha çok yaşama bağlayıcıdır.
** Tesadüf yoktur hayat yolunda. Vesile olmak herkesin boynunda.
** Çalan, çırpan hırsızların genellikle rahat hayatları vardır..Sebebi ise; alın teriyle helal yaşayanları baştan çıkarmakla memur olmalarıdır. Onlar; ahlaklı insanların imtihan ve testleridir.
** Kleptomonikler ; her sahada itina ile çalma çırpma işini becerirler ve bununla tatmin olurlar.
** Çeşitli vesilelerle hatırlıyorsa insan; unutmak zor olduğundandır.
** Bütün mesele çıkmaz yollarda; hanımefendi ve beyefendi kalmaktır. Onlar eli öpülesidirler.
** " işim var. Çok yoğunum.. Zamanım yok. " ve benzeri mazeretler düşünülmüş, taktiksel " üzerime düşsün. Kıymetim artsın " varyasyonlarıdır. Genellikle tuzağa düşülecektir.
** Herkes sonsuzluğa koşmaktadır aslında; hiç farkına varmadan.
** Gönlünüzde barındırmadığınız kişiye, kim olursa olsun işim düşer diye mürailik yapmayın.
** " Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık ." Mimar Allah, mühendis kul. O halde ha gayret !
** Kan bağı takdir-i ilahi; gönül bağı ise iradidir.
** Görünüşe değil yüreklere göre verilen kalite belgeleri esas olmalıdır.
** Önce kendini tanımayan insan; piyasada çok gülünç duruma düşer inan.
** Allah'a kul olan ; asla insana kul olmaz.
** Atınızı birilerinin üstüne sürdüğünüzde etrafa zarar vermeyin.
** Elektrik alma , verme ; insan vucudunun trafo halidir. Oysa yürekten hissetmek sevdanın adıdır.
** Başkasının kayığına binen ; kaptana tabidir.
** Bazen kendi kendimize; bazen de el alem yok eder hayallerimizi.
** Sevgisizlikten biten nefret dolu gönüllere; usanmadan sevgi tohumları ekilmelidir.