** Anlattıklarınızı yaşamıyor ve temsil edemiyorsanız inandırıcı olamazsınız.
** Dertler bittiğinde hayat da biter.
**El sallarsınız bir limanda veya otogarda. Giden gider de; ya içinizde kalışı.işte o yeter be..
** Herkesin mıknatısı farklıdır. Kimi boku çeker, kimi otu...yok bunun ortası.
** Hayat tek kişilik gösteri değildir. Bazen figüran bazen de başrolü oynar insan.
** Edepli insanlar şu veya bu şekilde edindikleri mal mülk , makamları ile değil yetiştirdikleri evlatları ve diğerleri ile gurur duyarlar.
** Ağlamak sessizcede olsa yardım isteme sinyalidir.
** Birisinin gücü ve imkanıyla makam sahibi olmak kıçını
kiraya vermektir
Bir gün o güç sizi bıraktığında itibarınız kalmaz ve sürünürsünüz.
** Bazıları semt pazarında tezgahlarda ki zerzavatlara benzer.öne konulan seçmeler albeni ile çeker imsanı. Az kurcalansa alt taraflarında ezik ve büzüklerine rastlanılır. O nedenle zerzavat alırken bile aldatılırsınız. O pazardaki tezgahları iyi temaşa etmek gerekir. Hele konu insansa !...
** İdaellerinize kavuşmak için parazitsiz, bitimsiz hayaller kurun.
** Karşı cinsten ziyade hemcinsler daha çok zarar verirler birbirlerine.
** İki tür düzen vardır. Biri toplum düzeni, diğeri ise bu düzendekileri düzenler
** Sıradışı olmak için fizik ve insani kuralları zorlamak enayiliktir.
**Davranışlarında zikzak yaparak üstünüze gelene fren yapıp bekleyin.
**Kargaya ne güzel sesin var dersen; gider başka mekanda gaklar.
** İşte içi fesat , ondan herşey kesat. Ne sevgisi var ne de merhamet.
** Hasetlik içinde aklının sevk ve idaresini başkasına teslim eden vezir değil rezil olur.
** Öyleleri var ki " aklım kiralık !" dese ; bedava bile talibi çıkmaz.
** Etkinlikler aile, sülale mensupları ile arkadaş ve dostların testine vesile teşkil ederler. Bazıları ebediyen sınıfta kalırken, bazılarını bütünlemeye bırakır gönlünüz. Ve siz artık gelgitlerden kurtulursunuz.
** Bir teklifi ret ederken ; zahiri.mazeret üretmek insanı komik duruma düşürür.
** Mazereti ve affı olmayan tek suç hırsızlıktır. Hele de emekler çalınıyorsa. Al adamın sözünü bir kaç kelimesini değiştir , benim diye lanse et. Ayıptır, günahtır. Ha cebinden parasını yürütmüşsün ha sözünü. Ne fark eder ki. Hırsızlık yaşam tarzı olunca...
** Ne zaman bunalsak eş, sevgili, dost ve yarenin omzuna koyar insan başını. Ama onlarda yorulur ve yük olursunuz omuzlara. O bakımdan sığınılacak tek ve daim yer Alllahtır.
**Allah korkuyla değil ; aşkla sevilldikçe anlamlıdır.
** Aklıma düştün geçenlerde.. Birde gönlüme bakayım dedim, bulamadım. Çoktan çıkarmışım
** Papatya, lalesi , gülü, sümbülü küme küme gözlerinde. Bakışların bir çiçek bahçesi.
**Umurumda değil , istediğiniz kadar üzün beni. Gözyaşlarım var şükür ki damla damla dökerim hepsini.