** Bu uzaktan gelen seslere ve gölgelere artık aşinayım. Ondan olsa gerek daha az yanılışlarım.
** Takdir ve övgü almak, sevilmek insanın ruhunu okşar. Baktım da ruhumda okşanmaya yer kalmamış. Ne yapacağım bilmiyorum.
** " kafamı şişirdi ! " ; " ne kadar dil döktü " deyimleri malumumuz. Bence bir dilimiz var onu da dökmeyelim.
** Hep içinden ağlar bazıları, gözlerine kıyamadıklarından olsa gerek.
** Bir mazeretle " ben arayana kadar arama !" demek fabrika ayarları ile uğraşmadan nazik bir engelleme koymaktır.
** Etrafındakileri sertçe azarladı kadın " herkes işine baksın ! " diye. Bir adamda " benim işim sensin! " dedi ve uzaklaştı oradan mahcup ve kırgın.
** " herkes işine baksın !.. " . Nedense kulak çekmekten keyif alırız. Sanki insanlar başka şeye bakıyorlarmış da !
** Politik ilişkiler ve menfaatlere değil, kalıcı sevdalara tutunmak gerekir.
** Adet olmuş, kötü bir alışkanlık işte. Nerde bir gün ilan edilmişse hop kutlamalar dizi dizi. Bu defada barış günüymüş !.. De git be; her yan kan revanken...
** Bir dökülmeye görsün iç dünyamızdakiler; seller olur akar, kim bilir kimler sürüklenir gider.
** "Bela ve nalet okursanız; döner durur sahibini bulur
!" vecizi beni hep düşündürür ve korkutur. Canı yananın " Allahım
sana havele ediyorum. " demesi daha akılcılıktır.
Toplumumuzda böyle belalar okumak alışkanlığı maalesef çoktur. Kızmayın ama ;
aklıma gelmiyor değil " ya kullarım sizler işime mi karışıyorsunuz! "
dediği için mi acaba müslaman toplumlar hep sıkıntı yaşıyorlar, yaşıyoruz. En
iyisi yaşanmakta olan mezalimleri Allah' a havale etmek ve bu arada boş
durmadan gücümüz dahilinde fiiliyata katılmaktır.
** Diz çökmedim, boyun bükmedim namert ve kahpelere inat ne kadar yorduysa da hayat. Ne tehdit, ne gözdağları umrum da olmadan. Hadi gelsin elinde silah delikanlı olan.
** Gençlerimizin kimlik arayışına girdikleri dönemde; aceleci olmadan enine boyuna irdelemeleri, sentez yapmaları ilerideki pişmanlıklarını önler.
** Sosyolojinin temel ilkelerini bilmek ve olayları gözlemlemek insanlarla iletişimi kolaylaştırır.
** Minnettar olunmalı, şükür ve teşekkür edilmeli sahip olunanlara.
** Gereğini yapıp yormasaydı bizi hayat; yaşamak istermiydi insan inadına inat.
** Bırakın unutulsun iyilikler ; ama bitmesin yinede dostluklar. Zaten ne kadar varsa yarım kalmışlıklar; işte onlar unutulmayacaklar.
** Yaşamak ! Yaşamak işte ; öylesine ve ölesiye !
**Ne kadar eskirse eskisin gönüller; inanın hep tazedir sevdalar.
** Bir namlunun ucundaki mermi gibi yaşamak. Karşımızda hedef tahtası; ya karavana ya da tam isabet.
**İyi ki varsınız ; ideallerin yanı sıra umut ve hayaller. Hele birde sabırla kaynaşmalarda yaşayıp gidelim gönlümüzce daha.