**Başkalarının ördüğü duvarlar arkasında hayatını idame ettirenler aciz insanlardır. Mesele, kendi yaşam felsefelerine ve değerlerine göre kendilerince orecekleri duvarlar içinde yasayabilmektir. O zaman kendi ozguvenleri içinde saygın , itibarlı olurlar.
**Kelimelerle cümleler kurmadan, duymadan hissedilerek konuşulan , anlaşılan tek yer gozlerdir.
** Okumasını bilmeyen, lafzını anlayamayana şiir ne etsin. Destan yazsan beyhude !..
** Mesleği, görevi, konumu itibariyle ölümle kol kola ve yaşı itibariyle ömrün son deminde olanlar cesur insanlardır. Bir nefes ötesinde ölümün varlığı ile iç içe olanlarla dans etmemek gerekir. Yoksa ayağınıza basarlar.
** Karşınıza öyle biri çıkar ki, yoktan yere kırar yayinizi. Ve kalkmaz sonrası eliniz, kolunuz !.. Susarsiniz.
** En kolayı ölüm , bir bakmışsın gelmiş be gülüm. Ama zordur yaşam. Çok ince hassas kivrimlarda sinanarak yolunda gidersin.
** Bilmeden, algilayamadan şahsın kırmızı çizgisini gecenlerin birden azarlanmasi , hakaret edilmesi ve dışlanmasından önce uyarılması daha makul bir davranıştır.
**Kulakları çekilmeye alışkın olmayanlara dikkatli davranılmalıdır.
** Hayat yolunda insanların yol aldıkları kulvarlar farklıdır. Kendilerine göre kırmızı çizgileri ve ördükleri duvarları vardır. Kişilerin bunlara saygı göstermeleri ve riayetleri gereklidir.
** Bazı insanlar ferahlık verir yüreğine. Bazıları ise tiksinti
** Herkesin bir zamanı vardır, hayatı demlenmiş bir gözle ve duyguyla görmek , yaşamak için.
** Bırak aldırma, gönlünü hoş et, sevindir, nazlansin , dizlerine uzan, saçlarını oksat. Hiç olmazsa keskelerine yenik düşmez,pişmanlık yasamazsin.
** Bırak seni anlatsinlar , cekistirsinler giyabindan. İzin ver, sus, kulak ver. Daralan gönül kafesinden, kulaç at maviliklere, kuşlar civildassin. İzin verme huzunlerin coreklenmesine yanaklarında.
** Bir yanı mezarlık, bir yanı güllük gülistanlık yüreğimin.
**Onca boşa geçen zamanların kenarında ,köşesinde yaşadık bilmeden. Hiç olmazsa şimdilerde bir şevkle yuklemeliyiz yanaklarimiza gulucukleri ve dudaklarimizda hayata tutunmaya dair nagmeleri.