** Beynimiz gerçek ve hayalleri ayırt edemez. Sadece kendine gelen görüntüleri alır ve şuur altında depo eder. O bakımdan ; yoğunlaşarak hayallerinizi şeklen oraya gönderme çabasında olun.
** Bir konuda karar verme aşamasına gelmeden parazitlerin etkisi altında kaliniyorsa ; netice olumsuz olacaktır. Parazit düşünceler daima galip gelirler.
** merhametim ve karşılıksız insan sevgim ebediyette refaransim olacaktır.
** Sükut ettikçe dahada búyür sevdalar. Yangınlar başlar alev alev . Öyleyse susmaya devam eylesin gönüller.
** Saygı mecburidir. Birine saygılar sunulurken, yanına sevgilerde ilave edilirse daha kuvvetli bir gönül hoşluğu sağlanmış olur .
** Ucu kime dokunursa dokunsun , doğru bildiğini soylemeli insan.
** Masal kaçkını ; bir varmış ,bir yokmuş gibi yaşam.
** Bırakın siz şarkıların hüzün nagmelerini ve hele de durmayan nakaratlarini. Gönlünüzdeki oyun havalarına kulak verin .
** Melek kanatlarında çıkar kimi gökyüzüne ve temaşa eder evreni gönül gözüyle. Toprağın derinliklerindeki sessizliği dinler, hisseder inince yer yüzüne . Ve sonra onlar dökülür bir ahşabın yüreğine fırça t
** Hiçbir sey yapmazsan yapma. Sadece yaşa ! Hayat sana çok şey öğretir yinede.emaslarında. Vúcud bulur o mahir ellerde egzotik nice sekillerle.
** Bırak sen kendince atıp tutarak okumaları !.. Bir kere olsun karşındakinin yüreğini okuyabildinmi ?
** Õlene kadar spontane oynanan şeyin adıdır yaşam.
** Hayat işte bu. Bazen yanılır insan , tomurcuklanir sevdalar ve ne çiçekler açar sonradan boynu bükük kalan.
** Benimkisi duygularin, olayların üstüne kelimeler döküp , bezemek.
** VAADİNİZ VARSA ; KİMSEYİ BEKLETMEYİN !..
** Hayat oyunsa; gayret edin başrolde olun.
** Hayatla inatlaş ! Ama kendinle inatlaşma.
** Hayata dair nazari bilgileri ; hikayeler pekiştirir.
** Çelişkiler hayatı guzellestiren unsurlardır.
** Biri birinin karşısına bos yere çıkmaz. Vardır bir nedeni. Ya belası olur ya da çaresi.
** Bir insanın veya alemin suskunlugunda duymaktır mesele.
** Hiç acele etmeseydim keşke büyümek için. Bak şimdi ölümün esigindeyim.
** Bütün mesele ölüme inanmamakta, içten. Öyle olmasa böyle basibos yasarmiydi insan beleşten.
**Bir vicdan acınız varsa, önce kendinizle helallesin.
** Bırak boyunu posunu, postu; bana yüreğinden haber ver ey insan oğlu.