** Çenem suskun, gevezelik beynimde.
**İzinle sevda yaşanmaz.
**Kimseye yureginizde tepinme izni vermeyin.
** Kişiyi siyasi söylem ve bağımlılıkları ile değil, topluma verdikleri ile değerlendirmek gerekir. **Hayat bonkõrdur aslında . Ama savurganiz , harcamayiz insanca.
**Hiç kimse kötü seyreden kaderine sevdiklerini ortak etmemelidir.
**Bazı arzuları yüreğe hapsetmek gerekir.
**İçinizi dökmek istediğinizde aklınıza ilk ve daima gelen dostunuzdur.
**Hayallerimizi elimizden alan kaderimizdir.
**Dibimizde hayat , ustumuzde bulut geçip gider.
**Hata yapmaktan korkmayanlar çabuk büyürler.
** Dikkat eder, önem verirseniz ; her insandan ogrenilecek seyler olduğunu görürsünüz.
** Her insan belli bir yaşa kadar duygu dünyasında gel gitlerde yaşar hep. Sonra sakin ruh denizinde kulaclar atmaya baslar.
** Başkalarının gözleri , elleri , sozleri ile sevmektir özlemek denilen şey. Ona yakın olanlardan medet ummak, ona dair haberler bekleyip avunmaktir.
** Hep tribünden etrafı seyredip zamanınızı heba edeceğinize, inin sahalara da mücadele edin.
** Başkalarının hikayelerini düstur etmektense, kendi hikayelerinizi yaratirsaniz topluma katkınız daha çok olacaktır.
** Gelene şaksak yapan ve törenler düzenleyenler ; gidene eyvallah etmezler. Bu bu döngü hep böyle devam eder.
** Makam sahibi ve düdük elinizdeyse dinleyen, arayan, talep eden çoktur. Ne zaman altinizdan koltuk kayar ve düdük alınırsa kara ve ak koyun belli olur.
**Asılsız Bahanelere kılıf uydurmakla gülünç duruma düşersiniz .
** Ne afra tafrasi, ne de kantarı insanın kendi değerini belirleyemez. Ona değer yükleyen toplumdaki kişilerdir. Tıpkı birinin hem gelin hem güvey olamayacağı gibi.
** Allah'ın rızası ve vicdani sorumluluğu nedeniyle topluma birşeyler anlatma ugrasinda olanlar asla yorulmazlar.
** En zor ve güzel zanaat yaşamaktır.
** Aşk kişisel ve geçici ; sevgi ise ömürlük ve evrensel bir olgudur.
** Susmak gerek bazen. Eğer açık vermemekse gayen.