** Kırıp dökmek kolay, yeniden inşa etmek zordur. Hele de dostlukları !
** İnsanlar daima birbirlerini anlamaya çalışmalıdırlar.
** Biter bazen kelimeler; cümle kuramazsınız .
** Saklanan sevgiler kişiye eziyettir.
** Bardak mı kırıl dı, avucunla iç suyunu.
** İşi görülene kadar dil dökenlerin, sonrası dilsiz olmaları karakter zaafiyetidir.
** İki dil bilirim ben. Birincisi lisanim, diğeri ise yürek dilim.
** Yüreğim yorgun. Gelme üstüme ey hayat !
** İnsanların fiziği ve görüntüleriyle geldikleri yerler geçici ; düşünceyle ürettikleri ise kalıcıdır.
** Yürüyüp giderim kaderimin peşinde. Üç kala ölümün eşiğine !..
** Bir yazar şakşaklarla değil , içten gelen alkışlarla kalıcı olur.
** Yorulur, bıkar insan zamanla. Ama en ağırı yürek yorgunluğu ve ağrısıdır.
** Hayatın akışına bırakır kendini kimi , kimide hayatı kendisinin akışına uydurur inadına.
**Çok sevin ki etrafınız güllük gülistanlık olsun. Tabiat size gülümsesin.
** Bir sevda da daha az seven cesur, çok seven ise kaybetme korkusuyla korkak davranır.
** Ölüm yaşama değil kelepçe. Yaşamak ölüme gerekçe. Böyle bilinmeli herkesçe.
** Delicesine hüzün biriktiririm . Ve sonra azat ederim birden.
** Yıllar öncesinden kalma bir küfür var içimde ; geçmişine geleceğine açıkça haykıramadığım.
** Silah gibi siyah gözlerin. Bakınca otomatik kurşun atar gibisin.
** Yosun tutmakta her yan.
** Ağır aksak adımlarım.. Çöktü iyice sırtım. Yine de bir türkü dudaklarımda oynakça. Yakışır mı delikanlı yüreğime hiç pes etmek . Hep seninle yaşamak istikamet .
** Sis çökmüş gözlerine... Baksan yağmurlar boşalacak üstüme
** Yaşamayı , en ufak şeyleri bile sevdim senin sayende
** Hep ayazda kalır bazı yürekler.