Biz emekliler, adı üstünde işte emekliyiz, hem de emekliyoruz maddi bakımdan. Bir ayağa kalkıp da yürüyebilsek hızlı adımlarla ya da koşabilsek her şey hallolacak... Yoksa halimiz duman. O zaman gökyüzünde duman duman bulutsun, söyle seni kalbim nasıl unutsun, diye de bir şarkı mı söylemeli yoksa?


Ne diyelim Allah devlete zeval vermesin. Her iki dini bayramda biz emeklilere bayram ikramiyesi veriyor. Geçen sene 100 Tl zam ile 1.100.00 Tl para aldık. Bu sene ne alırız, ne alamayız hala tartışıyor arkadaşlar... Bu gün gördüm bir İnternet sitesinde 3.300 Törkiş Lira dan filan bahsediyorlar. Yok mu artıran? Aha da buraya yazıyorum, biz bu ikramiyeyi alır, ne kadar olursa olsun, o gün de çatır çatır yeriz. Yeriz derken, yanlış anlaşılmasın borçlara gider en hasosundan...


Bir de bayram ikramiyesi diye, sadece adı Bayram olanlara veriyoruz, filan demesinler. Ne yapsak bilmem ki? Gidip nüfus idaresinde ismimizi mi değiştirsek şimdiden... Adı Bayram olanlara verirlerse adı Ramazan olanlara da vermeleri lazım... Recep ile Şaban da arada kaynar mı kaynar...


Emekli dostlarla her gün tartışıyoruz. Vermezler abi o kadar yahu! Ne kadar birader yahu! Verirler verirler, seçim var oğlum seneye, isterse vermesinler, o zaman da seçimde iktidarı rüyalarında görürler... Hadi ya! Ya hiç biri rüya görmüyorsalar... Tahmini rakamlar 1500.00 den başlayıp, 3.300.00 e kadar çıktı şu an da... Bakalım daha hangi rakamlar telaffuz edilecek...


Başka bir gazetede 1500.00 Tl ile 1750.00 Türk Lirası arasında verileceği söyleniyor. Nereden geliyor bu haberler anlaması zor? Fısıltı Gazetesi sürekli topluma bir şeyler pompalıyor... Ne demiş atalarımız? ''Veren el alana elden üstündür.'' Kim istemez ki devletinin üstünlüğünü...


Durun bakalım canım gün ola harman ola... Hele bakalım bayrama çıkacak mıyız? Allah herkesin gönlüne göre versin. Devletimiz, anadır, babadır, verse de vermese de ona sırtımızı dönemeyiz. Ama iyi bir rakam verse de hiç fena olmaz... Kredi Kartı Makinelerinin karnı çok acıkmış, doyurun bizi doyurun bizi, diye feryat edip duruyorlar...

( Bayram İkramiyesi Mi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.