İÇ VE DIŞ DÜŞMANLAR 2

Bu ülke yılardır dış ve iç düşman tarafından zora sokulmuş, dış düşmanların faaliyetleri, iç düşmanların ihanetleri ile yıkılmak, yok edilmek istenmiş, zaman zamanda yok oluşla karşı karşıya gelmiştir.

İstiklal Marşı’nda ‘Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak/Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak’ mısralarıyla bu hal çok güzel ifade edilmiştir. İşte bu milletin var olma iradesi hep ve ayaktadır ve ila’y-ı kelimetullah davası ilelebet sürecektir.

Bu ülke büyük bir iradenin milli şuurla yükseldiği bir ülkedir. Biz nasıl onlarca devlet kurduysak bu son devletin de bekası için çalışacak, bütün güç ve irademizi bu yola sarf edeceğiz. Bunun önünde hiçbir güç duramayacaktır.

Bu ülke aydınıyla, halkıya bir yüce davaya inanmıştır. Bu topraklar şehit kanıyla sulanmıştır. Bu vatan hak ve adaletin kaim olduğu bir mekandır. Dış ve iç düşmanlar boş durmamakta, her geçen gün yeni bir fesat planıyla karşımıza çıkmaktadır.

Terör örgütleri, Ergenekon ve paralel yapılar sürekli yeni kargaşa planları peşindedir. Aslında bu planları yapanlar da onlar değil, onların ağa babaları, batılı istihbarat servisleridir. Benim Yeni Roma dediğim bu dünya zulüm devleti sömürüsü önünde engel gördüğü bütün güçleri ortadan kaldırmak için ellerinden gelen her şeyi yapmaya hazırdır.

Bu illegal yapılanmalar küresel güçlerin taşeronudur. Bu taşeronlar kendilerine verilen emirleri yerine getirmekte, ülkeyi düşmanların istediği istikamette tehlikeye sürüklemektedir. Ancak bu millet engin sezgisiyle her defasında ülkesini uçurum kenarından kurtarmakta, bu uğurda canını feda etmekten geri durmamaktadır.

Dün olduğu gibi bu gün de aynı fesat mihrakları hareket halindedir. Ellerine verilmiş ihanet planlarını uygulamak için hazır beklemektedir. Ancak millet bu ihanet planlarını önceden sezerek gerekli tedbirleri almış ve kendi bağrından çıkardığı kadroları görevlendirerek hayati önlemleri aldırmakta gecikmemiştir.

Ülke içine kanlı bıçak gibi sokulmuş kontrgerilla yapılanmaları, gizli örgütler bu millet için en büyük düşmanlarıdır. Bu düşmanlar kendilerini hangi yanılgıya dayanarak savunursa savunsunlar, vicdanlarını hangi söylemle sustururlarsa sustursunlar, kendilerini nasıl kandırırlarsa kandırsınlar haindirler.

Bu ihanet her gün ve her yerde hazır kıta olarak bulundurulmakta, dış düşmanların, küresel sömürü güçlerinin emrinde beklemektedirler. Bu ihanet şebekelerinin planlarının önceden belirlenerek gerekli önlemlerin alınması şarttır. Aksi halde geç kalınmış olacak, iş işten geçecektir.

Ahmet Kemal
( İç Ve Dış Düşmanlar 2 başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 4.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.