Son yaşanan büyük tufanda dünya yerle bir olmuştur.

Yüzlerce yıl sonra dünyada yaşam yeniden başladığında ise artık dünya bambaşka bir yerdir. 


Yıl  5517  insan ırkının dünyada yeryüzündeki yaşamları son bulmuş. Dünya evrim geçirmiş vahşi yaratıklar tarafından tamamen istila edilmiştir. Yaratıklar dünyada her yeri kaplamışlardır havada, karada denizde ve yer altındadırlar.


İnsan ırkı yaşamlarını büyük okyanusun bulunduğu bölgede denizin üzerinde havada boşlukta duran yapay bir gezegende devam etmektedirler.


Gezegene boşluk adı verilir boşluk gezegeni merkezi bir sistem

tarafından yönetilmektedir. Merkez komitesi ,komite başkanı

başkan yardımcısı ve komite üyelerinden oluşur.


Kurul gezegendeki yaşam koşullarından ve somut kuralların uygulanmasından. Ayrıca gezegendeki suçlular ve suç unsur eden olayların maksimum en alt seviyeye indirilmesinden sorumludur.


Gezegende bulunan ceza evleri kapatılmıştır, suçlular en ağır derecede yargılanmaktadırlar. Ceza evlerinin yerine hükümlüler komitenin uygulamış olduğu hazin bir törenle gezegenden aşağıya denizin sularına atılırlar. Bu durum karşısında suçluların hayatta kalabilmeleri ise imkansızdır. Suyun içerisinde bulunan vahşi yaratıklara yem olurlar.


 Komitenin bu tutumu karşısında üst düzey askerlerden bazıları asilerden oluşan direniş gurubuna katılırlar.   


Asiler gezegende gizli bir bölgede saklanmaktadırlar. Asilerin  komiteden bir isteği vardır, istekleri boşluk gezegenindeki ceza evlerinin yeniden açılmasıdır. Fakat merkez komitesi asilerin bu isteklerini kabul etmez. Özelliklede komite başkanı başkan Bil itiraz eder. 


Başkanın biricik kızı Karen savaş filosunun uçuş komutası birinci kaptanıdır.


Kaptan Karen ile ikinci kaptan olan kaptan Boris arasında büyük bir aşk başlar.


 Boris in babası ise asilerin lideri general Drek Edım dır.  Fakat Boris bunu bilmemektedir. Boris babasının geçmişte yaşanan bir uzay savaşında  öldüğünü sanmaktadır.


Bir gün Karen ile Boris yıldız üstü devriye uçuşundan dönerler iken. Uzaydan başka bir koloniden gelen saldırı atışıyla Borisin savaş uçağı vurulur ve doğruca dünyaya yere düşer. 


O sırada gözlem odasında bulunan asilerin ajanı Emma Boris in  babası general Drek e hemen haber verir. Merkez komite başkanı başkan Bil general Drek in asilerin lideri olduğunu ve yaşadığını öğrenmiştir. Bu yüzden başkan Bil Boris i gözden çıkarmış ve onu orada tek başına yaratıkların yuvasında ölüme terk etmiştir. 


Başkan kurtarma timinin  görevini iptal eder ve geri dönmelerini emreder. Babasına çok kızan Karen Boris i bir daha asla göremeyecektir.   

                                                                                                                  Asiler Boris i  yalnız  bırakmazlar Boris i vahşi yaratıkların elinden kurtarırlar. Boris babasını karşısında görünce çok şaşırır Boris te asilere katılmaya karar vermiştir. 


Karen Boris i çok sevmiş ve kaybettiği için üzgündür. Boris de kareni çok sevmektedir daha fazla dayanamayan Boris  Karen in karşısına çıkar. Karen de artık bir asi olmuştur ve birlikte  direnişe katılırlar.


Başkan Bil asilere tuzak kurar niyeti onları yok etmektir. Asilerden bazıları bu tuzağa düşerler. Tuzaktan kurtulanlar ise boşluk  gezegeninden savaş uçakları ile kaçarlar. İçlerinde başkanın kızı Karen de vardır. Babası kızı Karen i geriye dönmesi için tehdit eder ama Karen geriye dönmez.


Uzayda başka bir yaşam alanı bulunmadığı için, yakıtları tükenen kaçak asiler mecburen dünyaya inmek zorunda kalırlar. Dünyaya inen asiler vahşi yaratıklarla büyük bir yaşam mücadelesi içerisine girerler. Maalesef asilerden bir çoğu hayatını kaybeder.  


 Komite  toplantısında başkan yardımcısı ile başkan arasında bu konular hakkında  tartışma çıkar.


Bu sırada boşluk gezegenine başka bir uzay kolonisinden saldırı yapılır. Yapılan saldırıya karşılık başkan Bil  savaş filosuna  ileri saldırı emrini verir. Gezegenin savaş filosu uçuş takımı pilotları başkanın ileri saldırı emrini yerine getirmezler.


Savaş filosu pilotları başkandan filo kaptanları Karen ile Boris i dünyadan geriye boşluk gezegenine getirilmesini isterler. Başkan bu sefer kurtarma timini dünyaya göndermek zorunda kalır. Asilerin  yardımına son anda yetişen kurtarma timi asileri kurtarır. 


Böylece hep birlikte  yabancı uzay kolonisi ile savaşırlar. Savaşı kazanan asilere ve savaş uçuş filosuna  komite tarafından şeref madalyası takılır. 

 

Ve sonunda boşluk gezegenindeki tutuklu evleri yeniden açılır.  

   

(Bir düş misali)


Semra  EROĞLU      Şiirleri  sevdiren  kadın                             


( Gezegen Boşluk başlıklı yazı Semra EROĞLU tarafından 23.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.