BAŞÖRTÜSÜ... 
Bir Sorunun genişletilerek, diğer büyük bir sorununn örtülmesi ikili ilişkilerde bile kullanılan bir yöntemdir. Diyelim ki Ev hali Koltukda otururken oluşturdupunuz sigara yanığını fark edildiğinde elinizdeki çay bardağini bilinçli düşürüp kırdıpınızda 2 Tl  lik bardak kaybu huzurı kaybetmenize engel olur..Kör müsün öyle sigara mı içilir gibi isnadlar yerini aman nidası ile silinmwye çalışılan taban halısı şoku alır. 2.şok 1.şokun etkisini bertaraf etmiştir. 
Başörtüsü önerisi Türkiye gündemimde olmayan bir konuyu Türrkiye gündemine getirerek asıl enflasyon sorunu örtülenmiştir.
Siyaset, stratejidir. Ahmaklık kabul etmez.Zincirleme reaksiyon ve sonuçlarını öngörme gücü liderin gücünü ve etki sahasını belirler 
WC de osurursan sorun olmaz. Çıktığın haber programında osurursan gündem olursun.. Artist futbolcu iş adamıysan s*kersin çapkınlık olur. Kaçamak olur. Siyasetçiysen sonun olur.. 
İdari işlemle çözülen başörtüsü sorunu yeniden Anayasal sorun haline getirilerek gündem oluşturuldu. AKP aldığı pasla, gerilerden öne çıkartarak daha önce meclise sunulan ve anayasal değişiklik teklifi rededilen konuyu ANAYASAL DEĞİŞİKLİK teklifi ile CHp nin redettiği hususunuda gözönüne alarak, chp nin teklifini tekrar toplumun önüne çıkardı..
Şimdi başangıc noktasına yeniden gelindi. Tek farkla sorun yok ama sorun varmış gibi yapıldı. Şimdi Chp,ilk anayasa  değişiklik teklifi ni redetmişti. Ama şimdi kanunla değişsin diye twklif verince bunu reddeden Akp, konuyu devşirerek ilk noktadaki Anayasa değişikliğine getirerek CHP, yi zora soktu.. Chp şimdi ne yapacak? Aşağı tükürse sakal yukarı tükürse bıyık.. Rededileceğini bildiği kanun teklifini sundu redettiği anayasa değişikliğinin teklifine vesile oldu.. Müthiş.. Gaz çıkarma peoblemin varsa azot yoğunluğu olan baklagilleri ve besin türlerini yemeyeceksin yoksa illa ki osurursun..
Din ve vicdan hürriyetinin uzantısı olan başörtüsü takan açısından bir ibadettir. Yuksek mahkeme kararları ile bu teyid edilmiş ve hukumetcede çözülmüş tür...
O zaman soruyoruz.. Durup dururken enişte niye öptü? 

Torun Halili .
( Başörtüsü başlıklı yazı HALİLİ tarafından 6.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.