Cinsellik Niçin Tabudur
Belki dini inanışımızdan dolayı bir tabu hâline geldi. Öyle ki dinimizde cinsellikle ilgili kötücül bir ifadeye de rastlanmamıştır. İnsanların biyolojik bir ihtiyacıdır. Lâkin insanların bunu anormal ve günahmış gibi nitelendirmesi topluma zarar verdi. Şimdi insanlar iğrenç mi iğrenç davranışlarda bulunuyorlar , cinsel açlıkları sebebiyle. Cinsellik önemli bir kavramdır , bunun öğretilmesi gerekir. Farklı ülkelerde orta okuldan itibaren insanlara bununla ilgili bilgi verilir, bizde de verilmesi gerekiyor ancak insanlarımız hâlâ hazır değiller. Oysaki herkese sınırları öğretilmelidir ki toplum mide bulandıran olaylarla ve haberlerle karşılaşmasın. Ayrıca evlilikte de sağlıklı bir ilişkiye sahip olunabilsin. Olunabilsin ki insanlar yıkıcı davranışlarda bulunmasınlar, bunun için de insanlarımızın artık bilinçli olmaları gerekiyor , her yerde bilinçlilik ve olgun düşünceler şart.
(
Cinsellik Niçin Tabudur başlıklı yazı
Didemx tarafından
18.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.