Sitemiz Yönetmeliğinin aşağıda yazılı maddesinin "içinde tehdit edici sözler bölümü"  gereği şiiriniz kaldırılmıştır. Bundan böyle bu tür şiddet  içeren şiirler paylaşmamanız rica olunur.

Madde 3-) Başkalarının haklarını çiğneyen, yasadışı söylemler içeren, içinde tehdit edici sözler ve sövgüler bulunduran, kişilere ya da kurumlara gerçek dışı suçlamalarda bulunan, özel veya genel yaşama tecavüz niteliği taşıyan, edebiyat dışı kalem kavgası yaratan, sitemizin huzurunu tehdit eden, yasadışı örgütlerin sözcülüğünü ya da destekleyiciliğini yapan yazılar eklenmesi yasaktır. Yazı sahipleri yazdıklarından hukuki olarak tek sorumlu olup, sitemiz bu yazılardan dolayı hiçbir hukuki sorumluluk kabul etmez. Bu tip yazılar uyarılmadan silinecek ve yazı sahiplerinin üyelikleri dondurulabilecek veya  iptal edilebilecektir.

SİTE YÖNETİMİ

( Sinirleniyorum başlıklı yazı öylesine tarafından 28.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.